04-03-2019r.
godzina 13:14
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
Plan zamówień Gmina Świlcza
Plan zamówień GOPS
RGI.271.36.2017
RGI.271.35.2017
RGI.271.34.2017
RGI.271.33.2017
GOPS.261.12.2017
RGI.271.32.2017
RGI.271.30.2017
RGI.271.31.2017
RGI.271.29.2017
RGI.271.27.2017
RGI.271.25.2017
RGI.271.28.2017
RGI.271.26.2017
RGI.271.24.2017
RGI.271.23.2017
RGI.271.22.2017
ZWiK 97/10/2017
GOPS.261.9.2017
RGI.271.13.2017
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Wyjaśnienie treści siwz nr 1
Wyjaśnienie treści siwz nr 2
Sprostowanie nr 1 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - przesłane do publikacji
Modyfikacja treści siwz nr 1
Sprostowanie nr 1 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - opublikowane
Sprostowanie nr 2 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - przesłane do publikacji
Modyfikacja treści siwz nr 2
Sprostowanie nr 2 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - opublikowane
Informacja o unieważnieniu postępowania
RGI.271.21.2017
GOPS.261.8.2017
RGI.271.20.2017
RGI.271.19.2017
RGI.271.18.2017
RGI.271.17.2017
RGI.271.16.2017
RGI.271.15.2017
RGI.271.14.2017
RGI.271.12.2017
RGI.271.11.2017
RGI.271.10.2017
RGI.271.8.2017
RGI.271.9.2017
ZWiK 31/03/2017
ZWiK 25/03/2017
RGI.271.6.2017
RGI.271.5.2017
RGP.271.4.2017
RGP.271.3.2017
RGP.271.1.2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327396 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2017 :: RGI.271.13.2017 :: Sprostowanie nr 1 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - opublikowane



RGI.271.13.2017: Dostawy - Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”
 

__________________________________________________________________

14/10/2017    S198    - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

 

Polska-Świlcza: Usługi wdrażania oprogramowania

2017/S 198-407222

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Dostawy

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2017/S 175-357993)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Gmina Świlcza
Świlcza 168
Świlcza
36-072
Polska
Tel.: +48 178670137
E-mail: przetargi@swilcza.com.pl
Faks: +48 178670157
Kod NUTS: PL823

Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.swilcza.i-gmina.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”.

Numer referencyjny: RGI.271.13.2017
II.1.2)Główny kod CPV
72263000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/10/2017
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 175-357993

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.4
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Opis zamówienia:
Zamiast:

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w Gminie Świlcza”, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:

1) dostawę 120 szt. zestawów komputerowych i 12 szt. urządzeń mobilnych,

2) dostawę oprogramowania,

a) wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług),

b) wdrożenie – Etap II (wdrożenie szyny danych ESB i portalu e-usług),

c) wdrożenie – Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu.

Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Powinno być:

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”, której zakres zamówienia obejmuje, w szczególności:

1) dostawę 120 szt. zestawów komputerowych i 12 szt. urządzeń mobilnych,

2) dostawę oprogramowania,

a) wdrożenie – Etap I (opracowanie e-usług),

b) wdrożenie – Etap II (wdrożenie szyny danych ESB i portalu e-usług),

c) wdrożenie – Etap III (integracja danych, szkolenie) wraz z odbiorem końcowym systemu.

Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

Numer sekcji: III.1.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe. Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamiast:

6.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej

1) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

— w tym okresie), wykonał należycie:

a) jedno zamówienie, polegające na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług dla administracji publicznej zintegrowanego z systemem ePUAP, EOD, f-k, szkolenia użytkowników wraz z instalacją, parametryzacją i konfiguracją, integracją z platformą ePUAP, systemem EOD, szkolenie użytkowników objętych wdrożeniem, na kwotę co najmniej 700 000 PLN brutto,

b) trzy zamówienia polegające na dostawie licencji, z którego każde obejmowało co najmniej: dostawę licencji szyny danych ESB dla min. 4 jednostek, dostawę licencji portalu e-usług z interfejsami API i modułem e-płatności dla min. 4 jednostek, dostawę licencji e-dziennika z interfejsami API i modułem modułem e-płatności dla co najmniej 4 placówek oświatowych na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto każde,

c) trzy zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego zintegrowanego z zewnętrznymi systemami na kwotę co najmniej 200 000 PLN brutto każde;

Uwaga:

1) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, przynajmniej jeden wykonawca lub jeden podmiot musi wykazać pełne doświadczenie.

2) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego wejdą:

a) min. 1 osoba do roli Kierownika Projektu, posiadająca certyfikat Prince2, lub PMI oraz min. 5 letnie doświadczenie potwierdzone udziałem na stanowisku Kierownika Projektu w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 700 000 PLN brutto;

b) min. 1 osoba, do roli Architekta Systemu IT, posiadająca odbyte co min. 3 certyfikowane przez producentów rozwiązań programistycznych szkolenia z zakresu programowania systemów informatycznych, oraz odbyte min. 1 certyfikowane przez producenta baz danych szkolenie z zakresu programowania baz danych, oraz posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania architektury systemów informatycznych potwierdzone udziałem na stanowisku Architekta Systemu IT w min 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 700 000 PLN brutto;

c) min. 1 osoba, przewidziana do roli Administratora Technicznego, posiadająca min 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemem informatycznym potwierdzone udziałem na stanowisku Administratora Technicznego w min 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług dla administracji publicznej o wartości nie mniejszej niż 700 000 PLN brutto;

d) min 3 osoby z przewidziane do roli programisty w tym min 1 osoba z certyfikowanym szkoleniem z zakresu platformy aplikacji mobilnych

e) zespół szkoleniowy co najmniej 3 osoby prowadzące szkolenia posiadające min 5 letni staż pracy jako szkoleniowiec pracowników jednostek oświatow. z zakresu IT doświadczenie w zespole projektowym wdrażającym system e-dziennika w co najmniej 7 placówkach oświatow oraz posiada przygotowanie pedagogiczne w postaci ukończonego kursu pedagog.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww funkcji.

Powinno być:

6.2.3 zdolności technicznej lub zawodowej

1) Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie:

a) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych),

b) co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie licencji, które obejmowało co najmniej: dostawę licencji szyny danych ESB, dostawę licencji portalu e-usług z interfejsami API i modułem e-płatności, dostawę licencji e-dziennika z interfejsami API i modułem modułem e-płatności na łączną kwotę co najmniej 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych),

c) co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemów dziedzinowych obejmujących co najmniej zintegrowane moduły: finansowo-księgowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet.

Uwaga: 1) Wykonawca składający ofertę może wykazać spełnienie warunku wykazując jedno zamówienie spełniające łącznie wymogi wskazane w pkt a, b i c. Wykonawca może także wykazać spełnienie warunku wykazując trzy zamówienia obejmujące odrębnie wymogi wskazane w pkt a, b i c. 2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.

2) dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego wejdą:

a) min. 1 osoba do roli Kierownika Projektu, która posiada min. 5-letnie doświadczenie potwierdzone udziałem na stanowisku Kierownika Projektu w przynajmniej 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych),

b) min. 1 osoba, do roli Architekta Systemu IT, która posiada min 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania architektury systemów informatycznych potwierdzone udziałem na stanowisku Architekta Systemu IT w min. 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych),

c) min. 1 osoba, przewidziana do roli Administratora Technicznego, która posiada min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemem informatycznym potwierdzone udziałem na stanowisku Administratora Technicznego w min. 1 zakończonym sukcesem (tj. odebranym przez Zamawiającego) projekcie informatycznym zrealizowanym przez Wykonawcę polegającym na dostawie i wdrożeniu systemu wspomagającego świadczenie e-usług o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych),

d) min. 3 osoby z przewidziane do roli programisty w tym min. 1 osoba z certyfikowanym szkoleniem z zakresu platformy aplikacji mobilnych,

e) zespół szkoleniowy co najmniej 3 osoby prowadzące szkolenia, które posiadają min. 5-letni staż pracy jako szkoleniowiec z zakresu IT oraz doświadczenie w zespole projektowym wdrażającym system e-dziennika.

Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji.

Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 19/10/2017
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 30/10/2017
Czas lokalny: 10:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 19/10/2017
Czas lokalny: 10:15
Powinno być:
Data: 30/10/2017
Czas lokalny: 10:15
Numer sekcji: VI.3
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Informacje dodatkowe:
Zamiast:

Ciąg dalszy z sekcji III 1.3) z części „Minimalny poziom .”

w całości wykonania decyzji właściwego organu;

d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji

o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy;

e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej

o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – sporządzonego według wzoru stanowiącego Zał nr 8 do SIWZ;

f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – sporządzonego według wzoru stanowiącego Zał nr 8 do SIWZ;

g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków

i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716), zgodnie

z wzorem stanowiącym z Zał nr 8 do SIWZ;

8.7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy

wymagań określonych przez Zamawiającego:

a) dwa dyski przenośne, w tym jeden zapasowy, na których przekaże zainstalowane systemy na które składają się oferowane rozwiązania w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem wraz z przykładowymi danymi dostarcz przez wykonawce. Technologia wirtualizacji musi umożliwić skorzystanie z narzędzia umożliwiającego przeprowadzeni badania próbki przez zamawającego z wykorzyst. technologi VirtualBox w wersji co najmniej 5.x.

b) certyfikat systemu zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 lub równoważny obejmujący, co najmniej następujące obszary: projektowanie, tworzenie, wdrażanie i serwisowanie oprogramowania.

c) Inne dokumenty/certyfikaty dotyczące przedmiotu zamówienia wskazane w Zał nr 1 do SWIZ.

8.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty,

o których mowa w pkt. 8.7.1 SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

8.9. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, o którym mowa w pkt. 8.1-8.2 SIWZ, będzie odpowiadać zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia.

8.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

a) pkt. 8.7.2 lit. a) SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Uwaga: dalsze wymagane dokumenty wskazane są w Sekcji III.1. 2) w części „Minimalny poziom ..”.

Powinno być:

Ciąg dalszy z sekcji III 1.3) z części „Minimalny poziom .”

w całości wykonania decyzji właściwego organu;

d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji

o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy;

e) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej

o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności, wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – sporządzonego według wzoru stanowiącego Zał nr 8 do SIWZ;

f) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – sporządzonego według wzoru stanowiącego Zał nr 8 do SIWZ;

g) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716), zgodnie z wzorem stanowiącym z Zał nr 8 do SIWZ;

8.7.3. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:

a) dwa dyski przenośne, w tym jeden zapasowy, na których przekaże zainstalowane systemy na które składają się oferowane rozwiązania w postaci wirtualnej maszyny z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz oprogramowaniem wraz z przykładowymi danymi dostarcz przez wykonawce. Technologia wirtualizacji musi umożliwić skorzystanie z narzędzia umożliwiającego przeprowadzeni badania próbki przez zamawającego z wykorzyst. technologi VirtualBox w wersji co najmniej 5.x. Zakres zainstalowanych przez Wykonawcę na dyskach systemów operacyjnych oraz oprogramowania wraz z przykładowymi danymi – zał. nr 9 do SIWZ;

b) wydruk ze strony https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html potwierdzający osiągnięcie przez procesor wymaganej ilości punktów, określonej w pkt 1, wiersz 3 tabeli – Załącznik nr 1 do SIWZ.

8.8. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 8.7.1 SIWZ budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

8.9. Jeżeli treść informacji przekazanych przez wykonawcę w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia, o którym mowa w pkt 8.1-8.2 SIWZ, będzie odpowiadać zakresowi informacji, których zamawiający wymaga poprzez żądanie dokumentów, zamawiający może odstąpić od żądania tych dokumentów od wykonawcy. W takim przypadku dowodem spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw wykluczenia są odpowiednie informacje przekazane przez wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w jednolitym europejskim dokumencie zamówienia.

8.10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w:

a) pkt. 8.7.2 lit. a) SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Uwaga: dalsze wymagane dokumenty wskazane są w Sekcji III.1. 2) w części „Minimalny poziom ..”.

VII.2)Inne dodatkowe informacje:


Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2017-10-14 12:43:45


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech