04-03-2019r.
godzina 13:14
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
Plan zamówień Gmina Świlcza
Plan zamówień GOPS
RGI.271.36.2017
RGI.271.35.2017
RGI.271.34.2017
RGI.271.33.2017
GOPS.261.12.2017
RGI.271.32.2017
RGI.271.30.2017
RGI.271.31.2017
RGI.271.29.2017
RGI.271.27.2017
RGI.271.25.2017
RGI.271.28.2017
RGI.271.26.2017
RGI.271.24.2017
RGI.271.23.2017
RGI.271.22.2017
ZWiK 97/10/2017
GOPS.261.9.2017
RGI.271.13.2017
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Wyjaśnienie treści siwz nr 1
Wyjaśnienie treści siwz nr 2
Sprostowanie nr 1 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - przesłane do publikacji
Modyfikacja treści siwz nr 1
Sprostowanie nr 1 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - opublikowane
Sprostowanie nr 2 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - przesłane do publikacji
Modyfikacja treści siwz nr 2
Sprostowanie nr 2 - Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji - opublikowane
Informacja o unieważnieniu postępowania
RGI.271.21.2017
GOPS.261.8.2017
RGI.271.20.2017
RGI.271.19.2017
RGI.271.18.2017
RGI.271.17.2017
RGI.271.16.2017
RGI.271.15.2017
RGI.271.14.2017
RGI.271.12.2017
RGI.271.11.2017
RGI.271.10.2017
RGI.271.8.2017
RGI.271.9.2017
ZWiK 31/03/2017
ZWiK 25/03/2017
RGI.271.6.2017
RGI.271.5.2017
RGP.271.4.2017
RGP.271.3.2017
RGP.271.1.2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327396 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2017 :: RGI.271.13.2017 :: Modyfikacja treści siwz nr 2



RGI.271.13.2017: Dostawy - Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”
 
 

1. Modyfikacja treści SIWZ nr 1

 

http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2017/RGI.271.13.2017/RGI.271.13.2017_mod_02.pdf

________________________________________

 

Świlcza, dnia 17.10.2017 r.

 

Znak sprawy: RGI.271.13.2017

                                                          

-Wykonawcy biorący udział w postępowaniu-

 

dotyczy:        przetargu nieograniczonego na „Wdrożenie e-usług oraz usługi i dostawy towarzyszące w ramach projektu „Podniesienie efektywności i dostępności e-usług w zakresie zarządzania oświatą w Gminie Świlcza”.

 

A.       Na podstawie art. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) , Zamawiający – Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza zmienia się w dniu 17.10.2017 r. treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, tym samym:

 

w rozdziale 6, pkt. 6.2.3, ppkt 1) SIWZ przed zmianą jest:

 

 

Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie), wykonał należycie: 

a)     co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego
o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych),

b)     co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie licencji, które obejmowało co najmniej: dostawę licencji szyny danych ESB, dostawę licencji portalu e-usług z interfejsami API i modułem e-płatności, dostawę licencji e-dziennika z interfejsami API i modułem modułem e-płatności na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych)

c)      co najmniej jedno zamówienie polegające na wdrożeniu systemów dziedzinowych obejmujących co najmniej zintegrowane moduły: finansowo-księgowy, elektronicznego obiegu dokumentów i moduły front-office umożliwiające realizację usług publicznych przez Internet.

UWAGA:

1)    Wykonawca składający ofertę może wykazać spełnienie warunku wykazując jedno zamówienie spełniające łącznie wymogi wskazane w pkt a, b i c. Wykonawca może także wykazać spełnienie warunku wykazując trzy zamówienia obejmujące odrębnie wymogi wskazane w pkt a, b i c.

2)    Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. 

 

w rozdziale 6, pkt. 6.2.3, ppkt 1) SIWZ, po zmianie jest:

 

Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże,
że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie), wykonał należycie: 

a)     co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego
o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych),

b)     co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie licencji, które obejmowało co najmniej: dostawę licencji szyny danych ESB, dostawę licencji portalu e-usług z interfejsami API i modułem e-płatności, dostawę licencji e-dziennika z interfejsami API i modułem modułem e-płatności na łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych)

 

UWAGA:

3)    Wykonawca składający ofertę może wykazać spełnienie warunku wykazując jedno zamówienie spełniające łącznie wymogi wskazane w pkt a i b. Wykonawca może także wykazać spełnienie warunku wykazując dwa zamówienia obejmujące odrębnie wymogi wskazane w pkt a i b.

4)    Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia. 

 

B.       W związku z istotną zmianą treści ogłoszenia o zamówieniu  działając na podstawie art. 12a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, tym samym:

 

w rozdziale 13 pkt. 13.16 lit. d) SIWZ przed zmianą jest:

Nie otwierać przed dniem 30 października 2017 r. do godz. 10:15

 

w rozdziale 13 pkt. 13.16 lit. d) SIWZ po zmianie jest:

Nie otwierać przed dniem 3 listopada 2017 r. do godz. 10:15

 

w rozdziale 14 pkt. 14.1 SIWZ przed zmianą jest:

Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 13.15 należy złożyć w terminie
do dnia 30 października 2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie: 

Urzędu Gminy w Świlczy, 

Świlcza 168, 36-072 Świlcza 

pok. Nr 22 – sekretariat na II piętrze 

 

w rozdziale 14 pkt. 14.1 SIWZ po zmianie jest:

Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 13.15 należy złożyć w terminie
do dnia
3 listopada 2017 r. do godz. 10:00 w siedzibie: 

Urzędu Gminy w Świlczy, 

Świlcza 168, 36-072 Świlcza 

pok. Nr 22 – sekretariat na II piętrze 

 

w rozdziale 14 pkt. 14.4 SIWZ przed zmianą jest:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 października 2017 r. o godz. 10:15 w siedzibie: 

Urzędu Gminy w Świlczy, 

Świlcza 168, 36-072 Świlcza 

pok. nr 3 - sala posiedzeń na parterze 

 

w rozdziale 14 pkt. 14.4 SIWZ po zmianie jest:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 listopada 2017 r. o godz. 10:15 w siedzibie: 

Urzędu Gminy w Świlczy, 

Świlcza 168, 36-072 Świlcza 

pok. nr 3 - sala posiedzeń na parterze 

 

C.        Powyższe zmiany treści SIWZ powodują zmianę treści ogłoszenia o zamówienia

(2017/S 175-357993) w sekcjach:  

III.1.3) - Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe,

IV.2.2) - Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału,

IV.2.7) - Warunki otwarcia ofert,

VI.3) - Informacje dodatkowe.

 

Sprostowanie zmian zostało przekazane w dniu 17.10.2017 r. do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.

 

D.       Jednocześnie Zamawiający informuje, iż pozostała treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje bez zmian.

 



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2017-10-17 19:57:32


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech