sprawa RRG.271.30.2014 Świlcza, dn. 19.11.2014 r.
pismo: 318/R-RRG-ED/2014
Wyjaśnienie treści siwz nr 3
Zamawiający: Gmina Świlcza
Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi, nazwa zadania:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2015 – 2016
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 6 listopada 2014 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 367772-2014, w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl.
Planowany termin składania ofert: 24 listopad 2014 r. do godziny 10:00.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.) Gmina Świlcza wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W nawiązaniu do wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielonego w dniu 14 listopada 2014 r. Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytania:
1) W nawiązaniu do zapisów pkt. 3.3.1.3) oraz 3.3.2.3) SIWZ, prosimy o wyjaśnienie czy Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przyjmowania wpłat gotówkowych realizowanych przez osoby trzecie np. płatnicy podatków – tak. Jaka jest planowana średniomiesięczna wartość wpłat gotówkowych własnych i realizowanych przez osoby trzecie? – 169 539,00 zł; Prosimy o potwierdzenie, że podana liczba wpłat gotówkowych (31 098 rocznie, tj. ok 122 dziennie) jest poprawna – tak;
2) W nawiązaniu do zapisów pkt. 3.3.1.14) SIWZ jaka jest planowana średniomiesięczna liczba zleceń przychodzących w ramach systemu automatycznej identyfikacji wpłat? – 296 544,00 zł
Jaka jest planowana średniomiesięczna liczba i wartość wpłat gotówkowych realizowanych za pomocą konwoju? Liczba: 1 798; wartość: 169 539,00 zł.