sprawa RGP.K.G.042.16.2016 Świlcza, dn. 09.08.2016 r.
Wyjaśnienie nr 1
Zamawiający: Gmina Świlcza
Dotyczy rozeznania cenowego (wartość poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8) na usługę, nazwa zadania:
Opracowanie dokumentacji projektowych wykonywania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej w ramach zadania pn. „Zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych (Rozwój OZE) na terenie Gminy Świlcza”
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 04 sierpnia 2016 r. w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl oraz na stronie www.zamowieniarpo@podkarpackie.pl
Planowany termin składania ofert: do 16 sierpnia 2016 r. do godz. 10:00.
Gmina Świlcza wyjaśnia treść rozeznania cenowego.
W dniu 08 sierpnia 2016 roku do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści rozeznania cenowego.
Treść pytania nr 1:
Formularz oferty mówi o załącznikach dołączonych do oferty.
Co ma być niniejszymi załącznikami?
Odpowiedź:
Obligatoryjnym dokumentem jaki należy złożyć jest wypełniony i podpisany przez Wykonawcę składającego ofertę wzór oferty. Natomiast Zamawiający nie wskazuje innych dokumentów jakie należy złożyć wraz z ofertą. Może to być np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, referencje itp.
Treść pytania nr 2:
Kryterium ocen zawiera termin płatności.
W którym miejscu oferty należy podać niniejszym termin?
Odpowiedź:
Zamawiający udostępnia w załączeniu skorygowany wzór oferty.