04-03-2019r.
godzina 11:16
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
RGP.271.28.2016
SDS.060.56.16
RGP.7021.10.2016
RGP.7013.1.2016
RGP-KG.042.19.2016-3
RGP-KG.042.19.2016-2
RGP-KG.042.19.2016-1
RGP.7013.28.2016
RGP.7011.16.2016
RGP.7013.26.2016
RGP.7013.25.2016
RGP.7013.1.2016
RGP.K.G.042.16.2016
Rozeznanie cenowe
Wyjaśnienie nr 1
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.24.2016
RGP.7013.21.2016
RRG.7013.3.2016
RGP.7011.2.2016
RGP.7011.6.2016
RGP.7013.20.2016
RGP.7013.18.2016
SO.4462.1.2016
RGP.7011.13.2016
RGP.7013.15.2016
RGP.7013.13.2016
RGPrgm.271.10.2016
RGP.7013.12.2016
RGP.ED.7021.9.2016
RGP.7021.4.2016
RPG.7011.2.2016
RGP.7011.8.2016
GP.7011.4.2016
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.4.2016.TM.4
RGP.7021.4.2016.TM.2
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.10.2.2016
RGP.7011.10.1.2016
RRG.042.1.2016
RGP.7013.4.2016
RGP.271.4.2016
RGP.7011.8.2016
RGP.ED.7021.2016
RRG.7011.9.2016
RGP-HN 7021.1.2016
SO.5315.25.2016
GK.7012.1.2016
RRG.042.17.2011
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.1.2016
GP.1622.1.2016
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2016 (<) :: RGP.K.G.042.16.2016 :: Rozeznanie cenowe



RGP.K.G.042.16.2016: Usługi - Opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla projektu dotyczącego wykonania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Świlcza
 

 

RGP.K.G.042.16.2016                             Świlcza, dn. 04.08.2016 r.

ROZEZNANIE CENOWE 

 

       I.    Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Świlcza

36-072 Świlcza 168

tel. 17 8670135  fax: 17 8670157

e-mail: ug.swilcza@intertele.pl

www.swilcza.i-gmina.pl

      II.    Przedmiot rozeznania cenowego:

Gmina Świlcza, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla projektu dotyczącego wykonania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Świlcza

    III.    Rodzaj zamówienia: usługi

Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

   IV.    Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla projektu dotyczącego wykonania instalacji fotowoltaicznych na następujących obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Świlcza:

Lp.

Obiekt

Lokalizacja

Roczne zużycie energii w kWh

1

Oczyszczalnia ścieków Świlcza – Kamyszyn

(nr dz. 947, 950, 951, 946/3, 946/2, 946/6, 946/5, 948/1, 948/2, 949/1, 949/2, 952/1, 952/2)

587155

2

Stacja Uzdatniania Wody Bratkowice

(nr dz.1979, 1980, 1981, 1982, 1997, 2000)

256655

3

Stacja Uzdatniania Wody Świlcza i Woliczka

(nr dz. 2980/2, 2981/3, 2981/4, 2982/2, 2980/3, 2981/1, 2982/1)

109540

4

Hydrofornia (pompownia) Trzciana

(nr dz. 930/2 - obręb Dąbrowa)

36889

5

Przepompownia wody Trzciana

(nr dz. 2144/2 - obręb Trzciana)

27141

6

Zespół szkół w Trzcianie

(nr dz. 1226)

53600

7

Urząd Gminy w Świlczy budynek 1

(nr dz. 3632/2, 3631/2)

67394

8

Urząd Gminy w Świlczy budynek 2 (CUW)

(nr dz. 3622/4)

57671

9

Przedszkole w Świlczy

(nr dz. 4029/5, 4029/3)

22088

 

Dokumentacja projektowa (osobno dla każdego obiektu) powinna zawierać:

1)    projekt budowlany i wykonawczy:

          pełny opis wraz z wszystkimi obliczeniami niezbędnymi do wykonania instalacji,

          rysunek/schemat technologiczny instalacji,

          rysunek/rzut usytuowania paneli fotowoltaicznych,

          w przypadku montażu paneli fotowoltaicznych na gruncie rysunki konstrukcyjne dodatkowych konstrukcji wsporczych wraz z ich posadowieniem,

          w przypadku montażu paneli fotowoltaicznych na dachach Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny wytrzymałości konstrukcji dachu i sporządzenia oceny technicznej,

          wytyczne dotyczące przygotowania przez użytkownika pomieszczeń potrzebnych do montażu urządzeń,

          wytyczne ogólnobudowlane i elektryczne,

          symulację komputerową rocznych wyników energetycznych instalacji oraz szacunkowej ilości zaoszczędzonej energii oraz ograniczenia emisji zanieczyszczeń;

2)    przedmiar i kosztorys, który winien zawierać zestawienie wszelkich koniecznych do wykonania robót i materiałów - wykonane zgodne ze szczegółowym zakresem przedmiotu zamówienia.

3)    Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.

Do obowiązków Wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie do potrzeb: uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi Wykonawca.

W dokumentacji technicznej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku zastosowania wyrazów „lub równoważny” Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności.

Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizje lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:

   przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego,

   sprawowania nadzoru autorskiego,

   udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi (w przypadku wątpliwości zamawiającego) na ewentualne zapytania skierowane przez Wykonawców w prowadzonym postępowaniu przetargowym.

Ww. opracowania należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem w następujących ilościach:

1)   projekt budowlany i wykonawczy - po 3 egz.

2)    przedmiar robót i kosztorys inwestorski - po 2 egz. dla każdego obiektu.

3)   specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego obiektu oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie *.pdf, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.pdf.

     V.    Termin realizacji zamówienia:

Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 30 listopada 2016 r.

   VI.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, opis sposobu przyznawania punktacji:

1)    Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

1. Cena – 98%

2. Termin płatności – 2%

2)    Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:

Kryterium 1 – cena:

Najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------   x  98% x 100   = ……… pkt

Całkowita wartość brutto badanej oferty 

Kryterium 2 – termin płatności:

W związku z ustalonym  kryterium „termin płatności”  Wykonawcy mogą zaoferować  niżej wymienione terminy, podlegające następującej punktacji:

30 dni od złożenia faktury – 2 pkt

21 dni od złożenia faktury – 1 pkt

14 dni od złożenia faktury – 0 pkt

3)    Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

Suma liczby punktów = liczba punktów z kryterium cena + liczba punktów z kryterium termin płatności.

4)      Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.

  VII.    Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy dostarczyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy  Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 – sekretariat na II piętrze, do dnia 16 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2016 r. godz.10.15 w siedzibie zamawiającego -sala posiedzeń pok. nr 3 na parterze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:

 

                                             Gmina Świlcza

Oferta na opracowanie dokumentacji projektowych wykonywania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej w ramach zadania pn. Zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych (Rozwój OZE)
na terenie Gminy Świlcza”

Nie otwierać przed dniem  16 sierpnia 2016 r. do godz. 10.15

 

 VIII.    Opis sposobu przygotowania ofert:

Ofertę należy przygotować wg załączonego wzoru.

     IX.     Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających: nie przewiduje się.

     X.    Informacja na temat zakresu wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1.    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2.    posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3.    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4.    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

   XI.    Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:

W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem bądź pocztą elektroniczną:

a)    pisemnie na adres zamawiającego,

b)    faksem na nr: 17 8670157,

c)    pocztą elektroniczną na adres: ug.swilcza@intertele.pl;

Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia jest Pani Kinga Gmyr tel. 17 8670135,
e-mail:
k.gmyr@swilcza.com.pl

Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia rozeznania cenowego bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, iż realizacja zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym.

 

Załączniki:

Wzór oferty - Załącznik nr 1

Projekt umowy - Załącznik nr 2



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2016-08-04 14:49:28


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech