RGP.K.G.042.16.2016 Świlcza, dn. 04.08.2016 r.
ROZEZNANIE CENOWE
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Świlcza
36-072 Świlcza 168
tel. 17 8670135 fax: 17 8670157
e-mail: ug.swilcza@intertele.pl
www.swilcza.i-gmina.pl
II. Przedmiot rozeznania cenowego:
Gmina Świlcza, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla projektu dotyczącego wykonania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Świlcza
III. Rodzaj zamówienia: usługi
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla projektu dotyczącego wykonania instalacji fotowoltaicznych na następujących obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Świlcza:
Lp. |
Obiekt |
Lokalizacja |
Roczne zużycie energii w kWh |
1 |
Oczyszczalnia ścieków Świlcza – Kamyszyn |
(nr dz. 947, 950, 951, 946/3, 946/2, 946/6, 946/5, 948/1, 948/2, 949/1, 949/2, 952/1, 952/2) |
587155 |
2 |
Stacja Uzdatniania Wody Bratkowice |
(nr dz.1979, 1980, 1981, 1982, 1997, 2000) |
256655 |
3 |
Stacja Uzdatniania Wody Świlcza i Woliczka |
(nr dz. 2980/2, 2981/3, 2981/4, 2982/2, 2980/3, 2981/1, 2982/1) |
109540 |
4 |
Hydrofornia (pompownia) Trzciana |
(nr dz. 930/2 - obręb Dąbrowa) |
36889 |
5 |
Przepompownia wody Trzciana |
(nr dz. 2144/2 - obręb Trzciana) |
27141 |
6 |
Zespół szkół w Trzcianie |
(nr dz. 1226) |
53600 |
7 |
Urząd Gminy w Świlczy budynek 1 |
(nr dz. 3632/2, 3631/2) |
67394 |
8 |
Urząd Gminy w Świlczy budynek 2 (CUW) |
(nr dz. 3622/4) |
57671 |
9 |
Przedszkole w Świlczy |
(nr dz. 4029/5, 4029/3) |
22088 |
Dokumentacja projektowa (osobno dla każdego obiektu) powinna zawierać:
1) projekt budowlany i wykonawczy:
– pełny opis wraz z wszystkimi obliczeniami niezbędnymi do wykonania instalacji,
– rysunek/schemat technologiczny instalacji,
– rysunek/rzut usytuowania paneli fotowoltaicznych,
– w przypadku montażu paneli fotowoltaicznych na gruncie rysunki konstrukcyjne dodatkowych konstrukcji wsporczych wraz z ich posadowieniem,
– w przypadku montażu paneli fotowoltaicznych na dachach Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia oceny wytrzymałości konstrukcji dachu i sporządzenia oceny technicznej,
– wytyczne dotyczące przygotowania przez użytkownika pomieszczeń potrzebnych do montażu urządzeń,
– wytyczne ogólnobudowlane i elektryczne,
– symulację komputerową rocznych wyników energetycznych instalacji oraz szacunkowej ilości zaoszczędzonej energii oraz ograniczenia emisji zanieczyszczeń;
2) przedmiar i kosztorys, który winien zawierać zestawienie wszelkich koniecznych do wykonania robót i materiałów - wykonane zgodne ze szczegółowym zakresem przedmiotu zamówienia.
3) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót.
Do obowiązków Wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie do potrzeb: uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi Wykonawca.
W dokumentacji technicznej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku zastosowania wyrazów „lub równoważny” Wykonawca zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności.
Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizje lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
– przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego,
– sprawowania nadzoru autorskiego,
– udzielenie wyjaśnień i odpowiedzi (w przypadku wątpliwości zamawiającego) na ewentualne zapytania skierowane przez Wykonawców w prowadzonym postępowaniu przetargowym.
Ww. opracowania należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem w następujących ilościach:
1) projekt budowlany i wykonawczy - po 3 egz.
2) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - po 2 egz. dla każdego obiektu.
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. dla każdego obiektu oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie *.pdf, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.pdf.
V. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 30 listopada 2016 r.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, opis sposobu przyznawania punktacji:
1) Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1. Cena – 98%
2. Termin płatności – 2%
2) Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
Kryterium 1 – cena:
Najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 98% x 100 = ……… pkt
Całkowita wartość brutto badanej oferty
Kryterium 2 – termin płatności:
W związku z ustalonym kryterium „termin płatności” Wykonawcy mogą zaoferować niżej wymienione terminy, podlegające następującej punktacji:
30 dni od złożenia faktury – 2 pkt
21 dni od złożenia faktury – 1 pkt
14 dni od złożenia faktury – 0 pkt
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
Suma liczby punktów = liczba punktów z kryterium cena + liczba punktów z kryterium termin płatności.
4) Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy dostarczyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 – sekretariat na II piętrze, do dnia 16 sierpnia 2016 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 sierpnia 2016 r. godz.10.15 w siedzibie zamawiającego -sala posiedzeń pok. nr 3 na parterze. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:
Gmina Świlcza
Oferta na opracowanie dokumentacji projektowych wykonywania instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej w ramach zadania pn. „Zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych (Rozwój OZE) na terenie Gminy Świlcza”
Nie otwierać przed dniem 16 sierpnia 2016 r. do godz. 10.15 |
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę należy przygotować wg załączonego wzoru.
IX. Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających: nie przewiduje się.
X. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
XI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem bądź pocztą elektroniczną:
a) pisemnie na adres zamawiającego,
b) faksem na nr: 17 8670157,
c) pocztą elektroniczną na adres: ug.swilcza@intertele.pl;
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia jest Pani Kinga Gmyr tel. 17 8670135,
e-mail: k.gmyr@swilcza.com.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia rozeznania cenowego bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, iż realizacja zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym.
Załączniki:
Wzór oferty - Załącznik nr 1
Projekt umowy - Załącznik nr 2