RRG.251.12.2013 - Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 2 980 000,00 PLN (słownie: dwa miliony dziewięćset osiemdziesiąt tysięcy złotych)
01/08/2013S148Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
Polska-Świlcza: Usługi udzielania kredytu
2013/S 148-257923
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Świlcza Świlcza 168 Osoba do kontaktów: Ewa Dziedzic 36-072 Świlcza POLSKA Tel.: +48 178670137 E-mail: przetargi@swilcza.com.pl Faks: +48 178670157
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 2 980 000,00 PLN.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Kod NUTS PL325
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 2 980 000,00 PLN Kredyt zostanie uruchomiony w 3 transzach. Przewidywany termin wypłaty transz kredytu: I transza – do 28.6.2013 r. w kwocie 1 200 000,00 PLN. II transza – do 27.9.2013 roku w kwocie 900 000,00 PLN. III transza – do 13.12.2013 roku w kwocie 880 000,00 PLN. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty transz kredytu w innych terminach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości. Spłata kapitału w 12 ratach w okresie od 30.6.2014 r. do 16.12.2019 r. Waluta kredytu: złoty polski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Najniższa oferta 173 759,69 i najwyższa oferta 199 750,61 EUR
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
RRG.271.12.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
1.7.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Bank Ochrony Środowiska S.A. al. Jana Pawła II 12 00-950 Warszawa POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Całkowita końcowa wartość zamówienia: Wartość: 173 759,69 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawca może złożyć odwołanie w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającego, stanowiących podstawę jego wniesienia jeżeli zostało wysłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość ookoliczności stanowiących podstawę jego wniesienia. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa szczegółowo Dział VI „Środki ochronyprawnej” Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn.zm).
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA