04-03-2019r.
godzina 11:17
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
RGP.271.28.2016
SDS.060.56.16
RGP.7021.10.2016
RGP.7013.1.2016
RGP-KG.042.19.2016-3
RGP-KG.042.19.2016-2
RGP-KG.042.19.2016-1
RGP.7013.28.2016
RGP.7011.16.2016
RGP.7013.26.2016
RGP.7013.25.2016
RGP.7013.1.2016
RGP.K.G.042.16.2016
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.24.2016
RGP.7013.21.2016
RRG.7013.3.2016
RGP.7011.2.2016
RGP.7011.6.2016
RGP.7013.20.2016
RGP.7013.18.2016
SO.4462.1.2016
RGP.7011.13.2016
RGP.7013.15.2016
RGP.7013.13.2016
RGPrgm.271.10.2016
RGP.7013.12.2016
RGP.ED.7021.9.2016
RGP.7021.4.2016
RPG.7011.2.2016
Ogłoszenie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
RGP.7011.8.2016
GP.7011.4.2016
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.4.2016.TM.4
RGP.7021.4.2016.TM.2
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.10.2.2016
RGP.7011.10.1.2016
RRG.042.1.2016
RGP.7013.4.2016
RGP.271.4.2016
RGP.7011.8.2016
RGP.ED.7021.2016
RRG.7011.9.2016
RGP-HN 7021.1.2016
SO.5315.25.2016
GK.7012.1.2016
RRG.042.17.2011
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.1.2016
GP.1622.1.2016
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2016 (<) :: RPG.7011.2.2016 :: Ogłoszenie



RPG.7011.2.2016: Usługi: Opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza...
 
1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
 
 

Znak sprawy: RPG.7011.2.2016                Świlcza, dn. 04-05-2016

 

Przetarg nieograniczony na zadanie o wartości do 30 tys. €

Kod CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

 

Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn:

 

Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego  w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.”

 

I.     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.   Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją obejmującego:

a)  wykonanie inwentaryzacji budowlanej i konstrukcyjnej – spełniającej wymogi konserwatorskie z uwagi na obiekt zabytkowy.

b)  przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów,

c)  przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji.

d)  uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich),

e)  projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy:

-          propozycje podziału powierzchni parteru z przeznaczeniem na cele opiekuńczo wychowawcze (przewidywane formy działalności Klub Integracji Społecznej w ramach działania 8.1, Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej działanie 8.4, Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości działanie 7.3 RPO WP 2014 – 2020.

-          propozycje podziału powierzchni pietra (stropy o obciążeniu użytkowym jak dla bibliotek), prowadzona działalność jak na parterze,

-          propozycję zagospodarowania poddasza

-          lokalizacja kotłowni i innych pomieszczeń pomocniczych w parterowej przybudówce

-          lokalizacja windy trzyprzystankowej (podnośnika dla osób niepełnosprawnych),

-          lokalizacja klatek (ilość w zależności od potrzeb) schodowych umożliwiającą prawidłowa ewakuację z pomieszczeń.

f)   przygotowanie wniosku do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji – planowane złożenie wniosku o dofinansowanie.

g)  po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego, uzgodnienie robocze projektu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków
w Rzeszowie

 

2.   Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego:

a)  przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji

b)  wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji geotechnicznej inżynierskiej i ekspertyzy konstukcyjnej.

c)  wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,

d)  wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,

e)  wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót,

f)   opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na obiekty i branże.

g)  pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.

 

3.   Informacja na temat zakresu wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)        uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)        posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)         Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)        pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia lub kurateli.

 

II.     Dodatkowe wymagania.

·         projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml.

·         dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),

·         w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.

·         Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,

·         Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,

·         Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,

 

III.     Termin realizacji zamówienia: do 28-02-2017r.

Jest to termin złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Pierwsza płatność za projekt wstępny (75% części) nastąpi po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego. Druga płatność (do 75% całości wartości umownej) nastąpi po wszczęciu postępowania przez Starostwo Powiatowe o wydanie pozwolenia na budowę, pozostałe 25% zostanie zapłacone po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę.

 

IV.     Kryterium oceny ofert.

 

·         cena 98 %

·         termin płatności 2 %

Oferty oceniane będą według poniższych wzorów

Kryterium cena:

 

gdzie:

N_WART_OFERTY      najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

BAD_WART_OFERTY  -  całkowita wartość brutto badanej oferty.

 

Kryterium termin płatności

Wykonawcy mogą zaoferować niżej wymienione terminy podlegające następującej punktacji:

·         30 dni od zgłoszenia faktury -        2 pkt.

·         21 dni od zgłoszenia faktury -        1 pkt.

·         14 dni od zgłoszenia faktury -        0 pkt.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę sumując punkty za oba kryteria.

Jeżeli dwie lub więcej ofert będą posiadały taką samą liczbę punktów po zsumowaniu zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.

 

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu
w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 27-05-2016 do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27-05-2016 do godz. 10.15.w pok nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.

Ofertę należy złożyć w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego

Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego  w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.

 

V.     Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

a)     w sprawach merytorycznych

·         Helena Nowak

·         Tomasz Michalski

tel. 17 86-70-134, 17 86-70-139

b)     w sprawach formalno prawnych

·         Ewa Dziedzic

tel. 17 86-70-135.

c)     e-mail ug.swilcza@pro.onet.pl

 

VI.     Załączniki

·         Formularz do sporządzenia oferty

·         Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego RGP. 6733.1.2016 z dnia 18-03-2016r.

·         Mapa rejonu opracowania – załącznik nr 1 do decyzji RGP. 6733.1.2016

 

_________________________________
 

Formularz oferty

 

OFERTA

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego


„Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego  w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki
o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.

 

I.        Wykonawca:

 

Siedziba

 

Regon

 

NIP

 

Tel. fax

 

e-mail

 

II.          Ja (my) niżej podpisany(i) składamy ofertę na opracowanie dokumentacji techniczno – prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego  w Trzcianie…”
w zakresie, terminie i warunkach określonych zapytaniu ofertowym za cenę

 

 

 

 

Lp.

Zakres

Cena brutto
[zł]

1

Zakres pkt.1 – Projekt wstępny

 

 

2

Zakres pkt.2 – Projekt budowlany i wykonawczy

 

 

 

Razem brutto

 

 

 

III.        Słownie brutto za całość:

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .

 

IV.        Jednocześnie oświadczam(y), że wskazana wyżej cena brutto jest ostateczna oraz obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

V.        Termin płatności.

Oferujemy następujący termin płatności - . . . . . . . dni.

(należy wybrać jedną z możliwości 30, 21 lub 14dni).

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . .                                          . . . . . . . . . . . . . . .

miejsce i data                                                 podpisy

 



Informację wytworzył(a): Tomasz Michalski
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2016-05-09 15:47:43


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech