Do pobrania:
1. Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
_____________________________________________________________________
sprawa RGM.6232.2013 Świlcza 2013-04-29
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej
Podstawa prawna: Zamówienie udzielone będzie na podstawie art. 4 pkt. 8, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113., poz. 759 ze zm.) zgodnie z którym, ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty 14 000 euro.
CPV- 90.65.00.00-8 usługi w zakresie usuwania azbestu.
CPV-90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami
CPV-90.51.00.00-9 usługi transportu odpadów
Urząd Gminy Świlcza zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Świlcza”
I. Zamawiający :
Gmina Świlcza
36 – 072 Świlcza 168
Woj., podkarpackie
II. Przedmiot zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Świlcza:
1) Demontaż pokryć dachowych zawierających azbest – ok. 200 m2. Transport zdemontowanych pokryć dachowych, zdeponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów.
2) Usuwanie odpadów zawierających azbest składowanych na posesjach – ok. 80,05 Mg , transport, deponowanie i unieszkodliwienie na składowisku odpadów.
III. Termin realizacji :
Usługi wykonywane będą do dnia 10 października 2013 roku.
IV. Miejsce oraz termin złożenia oferty.
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego jak w pkt. I, pokój nr 22 (sekretariat);
2. Termin składania ofert upływa w dniu 15 maja 2013r o godz. 10.00.
3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Świlcza, 36 – 072 Świlcza 168 9, sala nr 3 w dniu 15 maja 2013r o godzinie 11.00.
V. Warunki wymagane od Wykonawców :
1. Posiadanie aktualnych uprawnień do wykonywania działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: decyzja zezwalająca na prowadzenie działalności polegającej na wytwarzaniu (dla demontażu pokryć dachowych), zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, wydaną na podstawie ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z późn, zm.).
2. Posiadanie aktualnej umowy ze składowiskiem na odbiór tego rodzaju odpadów.
VI. Kryterium wyboru oferty :
1. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną.
2. Wykonawca jest obowiązany w ofercie podać cenę brutto za :
- demontaż 1 m2 eternitu wraz z jego transportem i unieszkodliwieniem
- zebranie i transport 1 Mg eternitu oraz jego utylizację.
VII. Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków.
1) formularz oferty (zał. nr 1),
2) poświadczona za zgodność z oryginałem kopia aktualnej decyzji określonej w punkcie nr V.
3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2),
4) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy lub porozumienia podpisane ze składowiskiem unieszkodliwiającym odpady zawierające azbest, gwarantującą odbiór tych odpadów w czasie realizacji zamówienia.
VIII. Sposób przygotowania ofert.
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy wraz z wyżej wymienionymi załącznikami.
2. Formularz oferty i stanowiące jego integralną część załączniki winny być
podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela.
3. Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
„Oferta na: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych
i nieruchomości na terenie gminy Świlcza.
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert”
4. Wszelkie koszty z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
IX. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Krzysztof Czech, Tel. 17/86 70 159, e-mail k.czech@swilcza.com.pl
|