01/03/2014S43Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
Polska-Świlcza: Usługi udzielania kredytu
2014/S 043-072023
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Świlcza Świlcza 168 Osoba do kontaktów: Ewa Dziedzic 36-072 Świlcza POLSKA Tel.: +48 178670137 E-mail: przetargi@swilcza.com.pl Faks: +48 178670157
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 5 483 790,00 PLN z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi Kategoria usług: nr 6: Usługi finansowe a) Usługi ubezpieczeniowe b) Usługi bankowe i inwestycyjne
Kod NUTS PL325
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Udzielenie kredytu długoterminowego konsolidacyjnego w wysokości 5 483 790,00 PLN (słownie: pięć milionów czterysta osiemdziesiąt trzy tysiące siedemset dziewięćdziesiąt złotych) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego w 1 transzy, Bank dokona bezpośrednio spłaty zadłużenia wobec Banku na konto podane przez Zamawiającego. Przewidywany termin wypłaty transzy kredytu: do 31 grudnia 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty transzy kredytu w innym terminie oraz zmniejszenie kwoty zaciągnięcia kredytu. Spłata kredytu nastąpi w latach 2014 – 2026 Spłata rat kapitału: 16.6.2014 r. – 5 000,00 PLN 15.6.2015 r. – 5 000,00 PLN 15.6.2016 r. – 5 000,00 PLN 15.6.2017 r. – 5 000,00 PLN 16.6.2018 r. – 5 000,00 PLN 15.6.2019 r. – 5 000,00 PLN 15.6.2020 r. – 5 000,00 PLN 30.3.2021 r. – 25 000,00 PLN 30.6.2021 r. – 25 000,00 PLN 30.9.2021 r. – 25 000,00 PLN 15.12.2021 r. – 25 000,00 PLN 30.3.2022 r. – 275 000,00 PLN 30.6.2022 r. – 275 000,00 PLN 30.9.2022 r. – 275 000,00 PLN 15.12.2022 r. – 275 000,00 PLN 30.3.2023 r. – 275 000,00 PLN 30.6.2023 r. – 275 000,00 PLN 30.9.2023 r. – 275 000,00 PLN 15.12.2023 r. – 275 000,00 PLN 30.3.2024 r. – 275 000,00 PLN 30.6.2024 r. – 275 000,00 PLN 30.9.2024 r. – 275 000,00 PLN 15.12.2024 r. – 275 000,00 PLN 30.3.2025 r. – 275 000,00 PLN 30.6.2025 r. – 275 000,00 PLN 30.9.2025 r. – 275 000,00 PLN 15.12.2025 r. – 275 000,00 PLN 30.3.2026 r. – 240 000,00 PLN 30.6.2026 r. – 240 000,00 PLN 30.9.2026 r. – 240 000,00 PLN 15.12.2026 r. – 228 790,00 PLN Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty kredytu w terminach innych niż przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wysokości spłaty kredytu w poszczególnych latach w przypadku nie uzyskania wskaźnika spłaty z art. 243 ustawy o finansach publicznych uzależnionego od planowanego budżetu na kolejne lata budżetowe. Wysokość i termin spłaty kredytu - raty kredytu mogą być zmienione w drodze aneksu do umowy, bez dodatkowych opłat i prowizji, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. Zamawiający dopuszcza możliwość uzyskania zgody przez Bank po złożeniu wniosku o zmianę harmonogramu spłat. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Waluta kredytu: złoty polski. Jednorazowa prowizja bankowa. Zmienna stopa oprocentowania WIBOR + …..%. Spłata odsetek od niespłaconej kwoty kredytu: (według wyboru wykonawcy określonego w ofercie) jeden raz w miesiącu, jeden raz na kwartał lub razem ze spłatą raty kapitału. Zabezpieczenie kredytu w formie weksel in blanco. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w całości.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 2 134 367,66 PLN
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
RRG.271.38.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
31.12.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 2
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 23 36-060 Głogów Małopolski POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Całkowita końcowa wartość zamówienia: Wartość: 2 134 367,66 PLN
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA