http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=165564&rok=2014-05-16
________________________________________________________________________
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115248 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8560338, 017 8670145, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie zadania Aktywna integracja dla 10 osób, uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Świlcza realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, Priorytet VII, Działanie 7.1., Podziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1a do siwz - opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1b do siwz - tabela z podziałem na części Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Postępowanie zostało podzielone na 2 części (modułów). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać na dowolną ilość części. Każdy moduł jest odrębną częścią zamówienia. Wykaz modułów zawiera załącznik nr 1b do siwz. Część nr 1: Moduł usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej; Część nr 2 - Moduł usług w zakresie aktywizacji edukacyjnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7, 85.12.00.00-6, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Czas na aktywność w gminie Świlcza jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez środki pomocy społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.07.01.01-18-068/08-06 z dnia 13.06.2013r..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Moduł usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej. 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych, łącznie 10 osób; 2. Doradztwo zawodowe z treningiem nowoczesnych form poszukiwania pracy, łącznie 10 osób. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa MPD Sp. z o.o., ul. Bernardyńska 11, 35-069 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 7550,00
-
Oferta z najniższą ceną: 7550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15800,00
-
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Moduł usług w zakresie aktywizacji edukacyjnej 1. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, łącznie 4 osoby. 2. Kurs obsługi kasy fiskalnej, komputera, fakturowanie komputerowe z minimum sanitarnym, łącznie 6 osób. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7, 85.12.00.00-6, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo EKSA Sp. z o.o., Al. Powstańców Warszawy 16, 35-329 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 12280,00
-
Oferta z najniższą ceną: 12280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21499,98
-
Waluta: PLN.