RRG.271.16.2013 - Usługi: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Świlcza
01/08/2013S148Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
Polska-Świlcza: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
2013/S 148-257849
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Świlcza Świlcza 168 Osoba do kontaktów: Ewa Dziedzic 36-072 Świlcza POLSKA Tel.: +48 178670137 E-mail: przetargi@swilcza.com.pl Faks: +48 178670157
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świlcza.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi Kategoria usług: nr 16: Usługi w dziedzinie odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości; usługi sanitarne i podobne
Kod NUTS PL325
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Świlcza, w okresie od daty zawarcia umowy do 30.6.2014 r. Na terenie Gminy Świlcza będzie obowiązywał system mieszany workowo-pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych z wyjątkiem nieruchomości położonej w Bratkowicach oznaczonej nr 824 (blok mieszkalny). System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w tzw. nieruchomościach nie zamieszkałych (szkoły, firmy, hotele, szpitale, itp.). System odbierania odpadów komunalnych obejmuje frakcje określone w Regulaminie Utrzymania Czystości i Porządku w Gminie Świlcza, przyjętym uchwałą nr XXIII/255/2013 Rady Gminy Świlcza z dnia 25.1. stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy sposób i zakres świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości określa uchwała nr XXXI/242/2012 Rady Gminy Świlcza z dnia 28.12.2012 r. stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000, 90500000, 90510000, 90511000, 90513100
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Najniższa oferta 193 452,08 i najwyższa oferta 320 590,85 EUR
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
16.7.2013
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 5
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa KAM Andrzej Dziuba Sędziszów Małopolski 39-127 Krzywa 121 A POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Całkowita końcowa wartość zamówienia: Wartość: 193 452,08 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA
VI.3.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawca może złożyć odwołanie w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynnościach Zamawiającego, stanowiących podstawę jego wniesienia jeżeli zostało wysłane w sposób określony w art. 27 ust 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okoliczności stanowiących podstawę jego wniesienia. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego określa szczegółowo Dział VI „Środki ochrony prawnej” Ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz.U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn.zm.).
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA