ZWiK 97/10/2017 Świlcza, dn. 12.10.2017 r.
Modyfikacja treści siwz nr 2
Zamawiający: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę, nazwa zadania:
Zakup samochodu asenizacyjnego z opcją płukania przykanalików
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 9 października 2017 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 597762-N-2017, w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej: www.swilcza.i-gmina.pl.
Planowany termin składania ofert: do 19 października 2017 r. do godz. 10:00.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
W dniu 11 października 2017 roku do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykreślenie zapisu par. 5 punkt 1
Uzasadnienie: rękojmia obowiązuje z mocy prawa. Zawarty w par. 5 punkt 1 zapis przenosi jedynie odpowiedzialność za wady fizyczne na sprzedawcę, co w przypadku podwozia używanego jest ryzykowne. Informuję, że w przypadku pozytywnego dla nas rozstrzygnięcia postępowania przetargowego, dostawcy podwozia i zabudowy zagwarantują na piśmie jakość w/w części zamówienia.
Odpowiedź:
Zamawiający wykreśla z § 5 ust. 1.
W związku z powyższym § 7 projektu umowy otrzymuje nowe brzmienie:
- Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, tj. ……… zł (słownie: …………………).
- Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca wnosi w …………..
- Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w wysokości 100 % wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane.
Zmienia się również zapis pkt 16 SIWZ „Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy”, tj. pkt 16 SIWZ otrzymuje nowe brzmienie:
16.1. Wykonanie zamówienia wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16.2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie, tj. ceny ofertowej brutto.
16.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądza;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek:
nr 50 9159 1023 2005 5000 1821 0001
Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
16.4. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy.
16.5. Zwrot zabezpieczenia:
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w wysokości 100 % wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane.
16.6. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
Uwaga!!!
Zmiana terminu składania ofert!
Pkt 11.3 SIWZ otrzymuje nowe brzmienie:
11.3. Oferta musi być umieszczona przynajmniej w jednej zamkniętej kopercie. Na (zewnętrznej jeżeli jest ich więcej niż jedna) zamkniętej kopercie należy umieścić dopisek:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
Oferta do przetargu, nr sprawy ZWiK 97/10/2017
Zakup samochodu asenizacyjnego z opcją płukania przykanalików
Nie otwierać przed dniem 19 października 2017 r. do godz. 10.30
|
Zmienia się również zapis pkt 12.1. i 12.2. SIWZ:
12.1. Oferty należy składać w budynku Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pok. nr 15 na I piętrze.
Oferty należy składać do dnia 19 października 2017 r. do godz. 10.00.
Dotyczy to również ofert wysłanych pocztą.
12.2. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zakładu Wodociągów i Kanalizacji
w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pok. nr 14 na I piętrze w dniu 19 października 2017 r. o godz. 10.30.