sprawa: RRG.7013.4.2015 Świlcza, dn. 2.04.2015 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670133 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: usługi
Transport materiałów drogowych wraz z usługami sprzętowymi w roku 2015
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.
Oferty można składać na dowolną ilość części.
Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.
Część nr 1
Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:
a) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
b) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.
Zakres:
Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).
Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.
Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać ładowność samochodu oraz cenę za:
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 1a,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 1b;
Część nr 2
Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:
a) wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,
b) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
c) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.
Zakres:
Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach. Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać cenę za:
► 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c;
Część nr 3
Usługi:
a) minikoparką na gąsienicach gumowych,
b) transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.
Zakres:
Wykonywanie usługi minikoparką oraz usługi transportu samochodem 6 osobowym ze skrzynią samowyładowczą o ładowności 1.5 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza na rzecz gminnej grupy remontowej (układanie chodników, przepusty itp.).
W ofercie należy podać cenę za:
► 1 m-g pracy wraz z operatorem, przy rozliczaniu części 3a,
► 1 m-g pracy wraz z operatorem przy rozliczaniu części 3b.
Część nr 4
Usługi koparką kołową samojezdną
Zakres:
Wykonywanie usługi koparką kołową samojezdną we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza na rzecz gminnej grupy remontowej.
W ofercie należy podać cenę za 1 m-g pracy koparką wraz
z operatorem.
Obowiązkiem wykonawcy jest posiadanie zezwolenia do wykonywania usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze).
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2015 roku
8. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
8.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy, w którym należy podać cenę jednostkową netto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę jednostkową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzami ofertowymi. Cena ma zawierać tylko koszty związane z transportem, koszty wynajmu sprzętu (w zależności od rodzaju usługi), bez cen materiałów drogowych:
1) dla części nr 1, tj. Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:
a) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
b) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,
należy podać ładowność samochodu i cenę za:
► 1 tonokilometr,
► 1 godzinę wynajmu samochodu,
zgodnie z załącznikiem nr 1a do niniejszej siwz;
2) dla części nr 2, tj. Transport samochodem samowyładowczym
o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:
a) wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,
b) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
c) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,
należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1b do niniejszej siwz, tj. cenę za:
► 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c;
3) dla części nr 3, tj. Usługi:
a) minikoparką na gąsienicach gumowych,
b) transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.
należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1c do niniejszej siwz, tj. cenę za:
► 1 m-g pracy wraz z operatorem do rozliczania usługi minikoparką,
► 1 m-g pracy wraz z operatorem do rozliczania usługi transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.
4) dla części nr 4, tj. Usługi koparką kołową samojezdną
należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1d do niniejszej siwz, tj. cenę za:
► 1 m-g pracy koparką wraz z operatorem.
Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę (z uwzględnieniem podziału na części);
8.2 wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do siwz.
9. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10.1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena 100%.
10.2. Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
najniższa cena jednostkowa brutto
----------------------------------------------------- x waga kryterium = ……… pkt
cena jednostkowa brutto badanej oferty
Część nr I – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T
► cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,
► cena jednostkowa brutto z 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 50%;
Część nr II – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10 T
z urządzeniem do załadunku HDS
► cena jednostkowa brutto za 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, waga kryterium 25 %,
► cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,
► cena jednostkowa brutto za 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 25%;
Część nr III – Usługi:
a) minikoparką na gąsienicach gumowych,
b) transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą
o ład. 1.5 t.:
► usługa minikoparką na gąsienicach gumowych, waga kryterium 50%,
► usługa transportu samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t., waga kryterium 50%.
Część nr IV, tj. usługi koparką kołową samojezdną
► cena jednostkowa brutto za 1 m-g pracy koparką wraz
z operatorem, waga kryterium100%.
10.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Dla każdej części Zamawiający będzie oddzielnie oceniał i porównywał oferty.
Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 10 kwietnia 2015 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 10 kwietnia 2015 roku o godz. 10.15.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic