RGP.7011.16.2016 Świlcza, dn. 24.08.2016 r.
ROZEZNANIE CENOWE
I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Świlcza
36-072 Świlcza 168
tel. 17 8670135 fax: 17 8670157
e-mail: ug.swilcza@intertele.pl
www.swilcza.i-gmina.pl
II. Przedmiot rozeznania cenowego:
Gmina Świlcza, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla:
1) ciągu rowerowo - pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 2150 R o długości 0,8 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Trzciana,
2) ciągu rowerowo – pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 1386 R oraz DP 1333 R o długości 2,4 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Świlcza i Mrowla,
3) ciągu rowerowo - pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 1377 R oraz drogi gminnej nr 108766 R o długości 1,5 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Rudna Wielka.
III. Rodzaj zamówienia: usługi
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
- Opis stanu istniejącego i stanu projektowego.
- Wykonanie Dokumentacji Projektowych wraz z opiniami, decyzjami, uzgodnieniami i sprawdzeniami w zakresie wynikającym z właściwych przepisów.
- Wykonanie Projektów Stałej Organizacji Ruchu.
- Analiza własności działek i ich zajęcie kolidujące z zakresem koniecznym robót (ewentualne mapy podziałowe wykona Zamawiający na podstawie materiałów dostarczonych przez Wykonawcę).
- Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę.
- Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
- Wykonanie przedmiarów robót.
- Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
V. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać do dnia 30 grudnia 2016 r.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie, opis sposobu przyznawania punktacji:
1) Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1. Cena – 98%
2. Termin płatności – 2%
2) Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
Kryterium 1 – cena:
Najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
------------------------------------------------------------------------------------- x 98% x 100 = ……… pkt
Całkowita wartość brutto badanej oferty
Kryterium 2 – termin płatności:
W związku z ustalonym kryterium „termin płatności” Wykonawcy mogą zaoferować niżej wymienione terminy, podlegające następującej punktacji:
30 dni od złożenia faktury – 2 pkt
21 dni od złożenia faktury – 1 pkt
14 dni od złożenia faktury – 0 pkt
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.
Suma liczby punktów = liczba punktów z kryterium cena + liczba punktów
z kryterium termin płatności.
4) Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy dostarczyć osobiście, przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 – sekretariat na II piętrze, do dnia 02 września 2016 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02 września 2016 r. godz.10.15 w siedzibie zamawiającego -sala posiedzeń pok. nr 3 na parterze. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym:
Gmina Świlcza
Oferta na opracowanie dokumentacji projektowych wraz z wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami dla wykonania:
1) ciągu rowerowo - pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 2150 R o długości 0,8 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Trzciana,
2) ciągu rowerowo – pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 1386 R oraz DP 1333 R o długości 2,4 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Świlcza i Mrowla,
3) ciągu rowerowo - pieszego wraz z przebudową odwodnienia drogi w ciągu DP 1377 R oraz drogi gminnej nr 108766 R o długości 1,5 km, szerokości min. 2,0 m w miejscowości Rudna Wielka.
Nie otwierać przed dniem 02 września 2016 r. do godz. 10.15 |
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę należy przygotować wg załączonego wzoru.
IX. Informacja na temat ewentualnych zamówień uzupełniających: nie przewiduje się.
X. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
XI. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
XII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami:
W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem bądź pocztą elektroniczną:
a) pisemnie na adres zamawiającego,
b) faksem na nr: 17 8670157,
c) pocztą elektroniczną na adres: ug.swilcza@intertele.pl;
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami w sprawach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia jest Pan Damian Dembowski tel. 17 8670132,
e-mail: d.dembowski@swilcza.com.pl
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia rozeznania cenowego bez podania przyczyny, w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących, iż realizacja zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym.
Załączniki:
Wzór oferty - Załącznik nr 1
Projekt umowy - Załącznik nr 2