Do pobrania:
1. Specyfikacje
http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2017/RGP.7021.26.2017/Specyfikacje.zip
___________________________________________________________
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Gmina Świlcza. 36-072 Świlcza 168
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Wykonanie przeglądów rocznych budynków (administrowanych przez Gminę Świlcza i jej jednostki organizacyjne) – zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (Dz. U. z 2013r poz. 1409 z póź. zm.) polegających
® na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego,
® estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia,
® kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji piorunochronnej w zakresie sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
1. Zakres rzeczowy
Przeglądami objęte będą następujące budynki o pow. zabudowy:
a) Świlcza
· Szkoła Podstawowa 1 687,4 m2
· Szkoła Podstawowa – hala sportowa 1 283,0 m2
· Przedszkole 665,0 m2
· Dom Strażaka – GCK 372,0 m2
· Pawilon Sportowy 214,9 m2
· Budynek Urzędu Gminy 288,8 m2
· Budynek Urzędu Gminy II 267,7 m2
· Oczyszczalnia
- budynek socjalny 274,8 m2
- przepompownia 94,1 m2
- magazyn 168,8 m2
· Stacja Uzdatniania Wody 375,8 m2
b) Woliczka
· Dom Ludowy 211,6 m2
· Pawilon Sportowy 221,5 m2
· Środowiskowy Dom Samopomocy 477,9 m2
c) Trzciana
· Szkoła Podstawowa 1 636,2 m2
· Regionalne Muzeum Etnograficzne 171,5 m2
· Przedszkole / Żłobek 603,7 m2
· Dom Strażaka 286,2 m2
· Gminne Centrum Kultury 794,0 m2
· Dom socjalny I 105,7 m2
· Dom socjalny II 60,4 m2
· Dom socjalny III
d) Dąbrowa
· Zespół Szkół 840,4 m2
· Dom Ludowy – GCK 401,1 m2
· Pawilon Sportowy 248,3 m2
· Stacja Uzdatniania Wody 244,6 m2
e) Bratkowice
· Szkoła Podstawowa nr. 1 1 456,6 m2
· Szkoła Podstawowa nr. 2 641,5 m2
· Szkoła Podstawowa nr. 3 427,4 m2
· Przedszkole 667,4 m2
· Dom Ludowy – GCK 252,1 m2
· Dom Strażaka 648,3 m2
· Pawilon Sportowy – GCK 402,0 m2
· Kioskoprzystanek 103,0 m2
· Plac Targowy 49,7 m2
· Stacja Uzdatniania Wody 496,2 m2
f) Mrowla
· Szkoła Podstawowa 720,0 m2
· Dom Strażaka 538,5 m2
· Pawilon Sportowy 214,2 m2
g) Rudna Wielka
· Zespół Szkół 1 152,1 m2
· Boisko Orlik 141,4 m2
· Dom Ludowy 225,1 m2
· Dom Strażaka 339,3 m2
h) Błędowa Zgłobieńska
· Szkoła Podstawowa 742,0 m2
· Dom Ludowy 320,6 m2
· Dom Strażaka 118,1 m2
2. Opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Przegląd roczny elementów budynków, budowli i instalacji (zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (Dz. U. z 2013r poz. 1409 z póź. zm.) narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu powinien obejmować stan techniczny:
a. zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), elementów ścian zewnętrznych (attyki, filary, gzymsy), balustrad, loggi i balkonów
b. urządzeń zamocowanych do ścian i dachu budynku
c. elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich
d. pokryć dachowych
e. instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
f. urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku
g. elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynku
h. przejść przyłączy instalacyjnych przez ściany budynku
i. sporządzenie odpowiednich protokołów
2.2. Przegląd instalacji gazowej (zgodnie z PN-M-34507:2002) powinien obejmować:
a. przegląd, doszczelnienie oraz próbę szczelności instalacji gazowej w budynkach z gazem przewodowym
b. sporządzenie odpowiednich protokołów
2.3. Przegląd przewodów kominowych (zgodnie z PN-89/B-10425[9]) – dymowych, spalinowych i wentylacyjnych (obowiązkowy) powinien obejmować :
a. badanie drożności kanałów kominowych
b. ustalenie prawidłowości podłączeń kominowych
c. pomiar ciągu kominowego
d. sporządzenie odpowiednich protokołów
e. czyszczenie kanałów kominowych dymowych z wybraniem i wyniesieniem nieczystości
f. czyszczenie kanałów spalinowych z wybraniem i wyniesieniem nieczystości
g. czyszczenie kanałów wentylacyjnych
Roboty dodatkowe :
a. sporządzenie szkicu inwentaryzacyjnego kontrolowanych przewodów
2.4. Przegląd instalacji elektrycznej i pionurochronnej (zgodnie z art. 62ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane z dn. 07.07.1994r (Dz. U. z 2013r poz. 1409 z póź. zm.) w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
2.5. Podział na części
Przedmiot zamówienia został podzielony na części opisane w punktach 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4. Szczegółowy zakres obiektów, które podlegają przeglądowi w zakresie poszczególnych części określa tabela nr 1. Ofertę, wg. wzoru załączonego z tabelą stanowiącą załącznik, na każdą część należy składać w oddzielnej kopercie z opisem, której części dotyczy.
3. Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
· należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,
· na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres zleceniobiorcy oraz napis: ”Oferta cenowa na wykonanie przeglądów rocznych budowlanych, gazowych, kominiarskich lub elektrycznych – dotyczy części.”
· ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie
· ma obejmować całość zamówienia dla poszczególnych części zamówienia
4. Wymagany termin realizacji umowy: do 31.12.2017r.
5. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%.
Ceną, w przypadku części 2.1, 2.2, 2.3 i 2.4, jest suma za poszczególne obiekty.
Jeżeli oferent składa ofertę na kilka części musi składać ofertę na każdą część w oddzielnej kopercie.
6. Wykonawca składając ofertę cenową, składa następujące dokumenty:
6.1. formularz oferty cenowej wg załączonego wzoru z załącznikiem
6.2. oświadczenie Wnioskodawcy, że spełnia następujące warunki:
a. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
b. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
c. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej oferty cenowej:
W cenę oferty należy wliczyć:
a. wartość usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia
b. obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez Zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymaganiom i o najniższej cenie.
8. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 16.11.2017r do godz.1000 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. 22 (sekretariat).
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Zleceniobiorcy nie otwarta.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert cenowych:
Otwarcie złożonych ofert cenowych nastąpi w dniu 16.11.2017r o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze zleceniobiorcami są:
· Pani Helena Nowak
· Pani Ewa Dziedzic
· Pan Tomasz Michalski
tel. 17-86-70-134, 17-86-70-135, 17-86-70-135
11. Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty cenowej wybrany Zleceniobiorca ma podpisać umowę w siedzibie Zamawiającego.
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania złożonej oferty cenowej.
12. W załączeniu:
1. Wykaz budynków administrowanych przez Gminę z określeniem zakresu przeglądów dla poszczególnych części.
2. Wzór druku dla oferty cenowej.
3. Protokoły z roku ubiegłego do wglądu w Urzędzie Gminy.
Świlcza, dn. 30.10.2017r.
|