sprawa RGI.271.35.2017 Świlcza, dn. 10.01.2018 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zamawiający: Gmina Świlcza
Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane, nazwa zadania:
Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF – Przebudowa zatok autobusowych w Gminie Świlcza
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 15 grudnia 2017 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem , w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl.
Termin składania ofert upłynął w dniu 29 grudnia 2017 r. o godz. 10:00.
Działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą” informuję, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie zostało unieważnione. Wobec powyższego informuję, co następuje:
1. Nazwa albo imię i nazwisko, siedziba albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację – wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
1.1. Za najkorzystniejszą wybrać ofertę złożoną przez:
Nie dotyczy.
1.2. Nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Nie dotyczy.
1.3. Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Nie dotyczy.
2. Nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
Nie dotyczy.
3. Nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy wykonawców, których oferty zostały odrzucone, powody odrzucenia oferty, w przypadkach o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5 ustawy, informacja
o braku równoważności lub braku spełnienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
Nie dotyczy.
4. Nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania
i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, ale nie zostali zaproszeni do kolejnego etapu negocjacji albo dialogu wraz
z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
Nie dotyczy.
5. Informacja o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów wraz
z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
Nie dotyczy.
6. Informacja o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów wraz
z uzasadnieniem faktycznym i prawnym:
Nie dotyczy.
7. Informacja o unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym
i prawnym:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 15 grudnia 2017 r. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 29 grudnia 2017 r. W terminie składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W postępowaniu o udzieleniu zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.
zatwierdził:
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic