Ogłoszone na: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=473438&rok=2013-11-20 ________________________________________________________________________
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 407436 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1 572 020,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset siedemdziesiąt dwa tysiące dwadzieścia złotych)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w kwocie 1 572 020,00 PLN. Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XLIII/330/2013 Rady Gminy Świlcza z dnia 20 września 2013 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy. Przewidywany termin wypłaty transzy kredytu: do 13 grudnia 2013 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty transzy kredytu w innym terminie oraz zmniejszenie kwoty zaciągnięcia kredytu. Zamawiający zastrzega sobie prawo również do niewykorzystania kredytu w całości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Spłata kapitału w 15 ratach w okresie od 16.06.2014 r. do 15.12.2021 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty kredytu w terminach innych niż przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Waluta kredytu: złoty polski..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 23, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 669562,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 449536,01
-
Oferta z najniższą ceną: 449536,01 / Oferta z najwyższą ceną: 504126,06
-
Waluta: PLN.
|