sprawa RGP.271.22.2016 Świlcza, dn. 12.12.2016 r.
Wyjaśnienie treści siwz nr 1
Zamawiający: Gmina Świlcza
Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę, nazwa zadania:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017 – 2018
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 02 grudnia 2016 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 357933 - 2016, w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl.
Planowany termin składania ofert: do 15 grudnia 2016 r. do godz. 10:00.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.) Gmina Świlcza wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
W dniu 12 grudnia 2016 roku do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Treść pytania nr 1:
Czy ujęty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na "Bankowa obsługa budżetu Gminy Świlcza w latach 2017-2018" w punkcie 3) ppkt.3,3, ust.1, lit. c) rachunek jest rachunkiem Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, czy rachunkiem pomocniczym Gminy?
Odpowiedź:
Rachunek Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
Treść pytania nr 2:
Czy w pkt.3 ppkt.3,3, ust.9, lit. f) chodzi o telefoniczną informację czy o obsługę typu help desk?
Odpowiedź:
Informacja telefoniczna.