sprawa GOPS.261.9.2017 Świlcza, dn. 11.10.2017 r.
Modyfikacja treści siwz nr 1
Zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy
Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę, nazwa zadania:
Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego przy Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w ramach projektu pn.: "Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców gminy Świlcza"
Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 06 października 2017 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 598606-N-2017, w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl.
Planowany termin składania ofert: do 18 października 2017 r. do godz. 10.00.
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 oraz art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 z późn. zm.) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy wyjaśnia oraz zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
W dniu 10.10.2017 r. do Zamawiającego wpłynęły prośby o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
I grupa pytań
Treść pytania nr 1:
Czy Zamawiający wyodrębni osobny pakiet z materacami pneumatycznymi rurowymi?
Akceptacja umożliwi złożenie ofert przez większą liczbę Wykonawców, dzięki czemu znacznie wzrośnie konkurencyjność postępowania.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na wyodrębnienie osobnego pakietu tylko z materacami pneumatycznymi rurowymi.
Treść pytania nr 2:
Czy Zamawiający wydłuży termin realizacji do 7 tygodni od momentu podpisania umowy?
Dopuszczenie pozwoli naszej firmie wziąć udział w postepowaniu i złożyć ofertę korzystnie cenową.
Odpowiedź:
Zamawiający wydłuża termin realizacji przedmiotu zamówienia do 7 tygodni od podpisania umowy.
W związku z powyższym, pkt 4 siwz (str. 12) otrzymuje nowe brzmienie, tj.: „Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 7 tygodni od daty podpisania umowy”.
Również § 4 ust. 1 projektu umowy (str. 24 siwz) otrzymuje nowe brzmienie, tj.: „Wykonawca zobowiązany zostaje do wykonania przedmiotu umowy w terminie do 7 tygodni od podpisania umowy”.
Treść pytania nr 3:
Czy Zamawiający miał na myśli termin składania ofert na 16.10.2017 r. Termin składania ofert w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia jest nierealny do zrealizowania.
Odpowiedź:
Zamawiający wydłuża termin składania ofert do 18.10.2017 r.
W związku z powyższym:
Ø pkt 11.3 siwz (str. 18) otrzymuje nowe brzmienie:
Oferta musi być umieszczona przynajmniej w jednej zamkniętej kopercie. Na (zewnętrznej jeżeli jest ich więcej niż jedna) zamkniętej kopercie należy umieścić dopisek:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy
Oferta do przetargu, nr sprawy GOPS.261.9.2017
Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego przy Gminny Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w ramach projektu pn.: "Wypożyczalnia sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego dla mieszkańców gminy Świlcza"
Nie otwierać przed dniem 18 października 2017 r. do godz. 10.15 |
Ø pkt 12.1 siwz (str. 18) otrzymuje nowe brzmienie:
12.1. Oferty należy składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy w pok. nr 18 na I piętrze.
Oferty należy składać do dnia 18 października 2017 r. do godz. 10.00.
Dotyczy to również ofert wysłanych pocztą.
Ø pkt 12.3 siwz (str. 18) otrzymuje nowe brzmienie:
12.3. Otwarcie ofert nastąpi w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świlczy pok. nr 18 na I piętrze w dniu 18 października 2017 r. o godz. 10.15.
II grupa pytań
Treść pytania nr 1:
Czy Zamawiający dopuści rower magnetyczny poziomy o napędzie magnetycznym? Proszę zwrócić uwagę, że podane parametry rowerka poziomego oraz napęd elektromagnetyczny znacznie zwiększają cenę produktu. Pozostałe wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia bez zmian.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza rower rehabilitacyjny poziomy o napędzie magnetycznym.
Treść pytania nr 2:
Czy Zamawiający dopuści szyny najazdowe o długości min. 106 c, a max. 193 cm? Wartości bardzo nieznacznie różnią się od podanych w SIWZ
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza szyny najazdowe o wskazanych parametrach.