sprawa RRG.7011.12.2012 Świlcza, dn. 04.04.2012 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 86 70 100, 86 70 133 faks (17) 86 70 157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759
z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektem pn.: „Poprawa jakości wody pitnej poprzez wykonanie modernizacji sieci wodociągowej na terenie Gminy Świlcza - II etap”
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Osi priorytetowej 4. „Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom”, Działanie 4.1. „Infrastruktura ochrony środowiska”, Schemat 4.1.B „Zaopatrzenie w wodę” Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013, Temat priorytetu: 45 „Gospodarka i zaopatrzenie w wodę pitną”, Działalność gospodarcza: 09 „Pobór, uzdatnianie i rozprowadzanie wody”, Rodzaj projektu: roboty budowlane. Tytuł projektu: „Poprawa jakości wody pitnej poprzez wykonanie modernizacji sieci wodociągowej na terenie Gminy Świlcza – etap II”
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze).
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia
w terminie od podpisania umowy do czasu zakończenia robot budowlanych.
Planowany termin zakończenia robot budowlanych: 15 lipiec 2013 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w następujących specjalnościach:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - koordynator,
2) konstrukcyjno – budowlanej,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży kserokopię decyzji uprawnień budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z poźn. zm.) i zaświadczenia o przynależności do PIIB.
b) złożą oświadczenia stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - koordynator,
2) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
3) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Zamawiający będzie rozpatrywał oferty oddzielnie dla każdej specjalności. Oferent zamierzający składać ofertę na większą ilość części musi złożyć oddzielne oferty dla każdej części.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 11 kwietnia 2012 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 11 kwietnia 2012 r. o godz. 10.15.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.