sprawa: RGP.7013.6.2017 Świlcza, dn. 08.02.2017 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670135 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane
Oświetlenie uliczne drogi gminnej w miejscowości
Błędowa Zgłobieńska – Zapłocie - II etap
(w zakresie: lampy L4 – L11)
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 23 (na II piętrze).
5. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
5.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, w którym należy podać cenę ryczałtową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do niniejszej siwz,
5.2. wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do siwz,
5.3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5.4. pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2017 r.
9. Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
(Zasady wniesienia i zwrotu wadium określa siwz).
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.
11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przy zachowaniu następujących przesłanek:
1) zostaną zlecone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy robót,
3) zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług,
4) zamówienia te będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) zamówienia te nie mogą łącznie przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.
12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 16 lutego 2017 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter)
w dniu 16 lutego 2017 roku o godz. 10.30.
13. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic