sprawa RRG.7011.11.2013 Świlcza, dn. 26.07.2013 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670133 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku, Nr 113, poz. 759
z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i w Świlczy
oraz sieci wodociągowej w Świlczy”
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Oferty można składać na dowolną ilość części.
Część 1:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i w Świlczy oraz sieci wodociągowej
w Świlczy” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - koordynator,
Część nr 2:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektem pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i w Świlczy oraz sieci wodociągowej w Świlczy” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze).
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia
w terminie od podpisania umowy do czasu zakończenia robot budowlanych.
Planowany termin zakończenia robot budowlanych:
1) I etap: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Świlczy - 30 czerwca 2014 r.,
2) II etap: Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance - 20 maj 2015 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w następujących specjalnościach:
dla części nr 1:
Ø instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych;
dla części nr 2:
Ø instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży kserokopię decyzji uprawnień budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 z poźn. zm.) i zaświadczenia o przynależności do PIIB.
2) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o bezstronności z Wykonawcą robót budowlanych na zadaniu pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance
i w Świlczy oraz sieci wodociągowej w Świlczy”
8. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający wymaga złożenia oddzielnych ofert na niżej określone części zamówienia:
Część 1:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i w Świlczy oraz sieci wodociągowej
w Świlczy” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - koordynator,
Część nr 2:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad projektem pn.: „Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i w Świlczy oraz sieci wodociągowej w Świlczy” w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych.
Zamawiający będzie rozpatrywał oferty oddzielnie dla każdej specjalności.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 1 sierpnia 2013 r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 1 sierpnia 2013 r. o godz. 10.30.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
dr inż. Wojciech Wdowik