04-03-2019r.
godzina 11:16
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
RGP.271.28.2016
SDS.060.56.16
RGP.7021.10.2016
RGP.7013.1.2016
RGP-KG.042.19.2016-3
RGP-KG.042.19.2016-2
RGP-KG.042.19.2016-1
RGP.7013.28.2016
RGP.7011.16.2016
RGP.7013.26.2016
RGP.7013.25.2016
RGP.7013.1.2016
RGP.K.G.042.16.2016
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.24.2016
RGP.7013.21.2016
RRG.7013.3.2016
RGP.7011.2.2016
RGP.7011.6.2016
RGP.7013.20.2016
RGP.7013.18.2016
SO.4462.1.2016
RGP.7011.13.2016
RGP.7013.15.2016
RGP.7013.13.2016
RGPrgm.271.10.2016
RGP.7013.12.2016
RGP.ED.7021.9.2016
RGP.7021.4.2016
RPG.7011.2.2016
RGP.7011.8.2016
GP.7011.4.2016
RPG.7011.8.2016
Ogłoszenie
Modyfikacje i wyjaśnienia do siwz
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
RGP.7011.4.2016.TM.4
RGP.7021.4.2016.TM.2
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.10.2.2016
RGP.7011.10.1.2016
RRG.042.1.2016
RGP.7013.4.2016
RGP.271.4.2016
RGP.7011.8.2016
RGP.ED.7021.2016
RRG.7011.9.2016
RGP-HN 7021.1.2016
SO.5315.25.2016
GK.7012.1.2016
RRG.042.17.2011
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.1.2016
GP.1622.1.2016
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2016 (<) :: RPG.7011.8.2016 :: Ogłoszenie



RPG.7011.8.2016: Usługi - Opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn: Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3
 
1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
 
 

Znak sprawy: RPG.7011.8.2016              Świlcza, dn. 21-04-2016 r.

 

Przetarg nieograniczony na zadanie o wartości do 30 tys. €

Kod CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

 

Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn.:

 

„Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.

 

I.     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.   Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją (materiały do decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) obejmującego:

a)  przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę
i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów,

b)  przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji

c)  uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich),

d)  projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy zagospodarowania:

-          boisko do piłki nożnej o wymiarach 105 * 68m z rezerwą terenu na wykonanie czterotorowej bieżni dookolnej i sześciotorowej prostej – oś podłużna boiska wschód - zachód,

-          budynek zaplecza szatniowego z częścią gospodarczą – w części południowej równolegle do boiska, pod zadaszeniem trybuny,

-          boisko treningowe 90 * 45m (min. 75 * 50m) o nawierzchni trawiastej usytuowane równolegle do boiska głównego po stronie północnej.

-          rezerwa terenu pod boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 20 * 40m

-          część rekreacyjno wypoczynkowa – północno wschodnia część terenu na której zlokalizowane będą siłownia terenowa plac zabaw dla dzieci z częścią wypoczynkowa dla opiekunów.

-          parkingi, dojazdy i dojścia do urządzeń. Parkingi zlokalizowane po południowej stronie drogi serwisowej – teren GDDKiA i po wschodniej stronie drogi serwisowej teren Gminy.

e)  przygotowanie wniosków do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

2.   Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego:

a)  przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji
w tym operatu z wyłączenia gruntu z produkcji rolnej,

b)  wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę,

c)  wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie
z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,

d)  wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,

e)  wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót,

f)   opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich
z podziałem na obiekty i branże.

g)  pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.

 

II.     Dodatkowe wymagania.

·         projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml.

·         dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),

·         w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.

·         Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,

·         Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,

·         Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,

 

III.     Termin realizacji zamówienia: do 30-09-2016r.

Jest to termin złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Pierwsza płatność za projekt wstępny (75% części) nastąpi po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego. Druga płatność (do 75% całości wartości umownej) nastąpi po wszczęciu postępowania przez Starostwo Powiatowe o wydanie pozwolenia na budowę, pozostałe 25% zostanie zapłacone po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę.

 

IV.     Kryterium oceny ofert.

1.   Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:

1)  Cena – 98%

2)  Termin płatności – 2%

2.   Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:

Kryterium 1 – cena:

Najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

-----------------------------------------------   x  98% x 100   = ……… pkt

Całkowita wartość brutto badanej oferty 

Kryterium 2 – termin płatności:

W związku z ustalonym  kryterium „termin płatności”  Wykonawcy mogą zaoferować  niżej wymienione terminy, podlegające następującej punktacji:

30 dni od złożenia faktury – 2 pkt

21 dni od złożenia faktury – 1 pkt

14 dni od złożenia faktury – 0 pkt

3.   Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów.

Suma liczby punktów = liczba punktów z kryterium cena + liczba punktów z kryterium termin płatności.

4.   Jeżeli dwie lub więcej ofert będą przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.

V.     Informacja na temat zakresu wykluczenia:

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)   posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)   pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

VI.     Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu
w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 29-04-2016 do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29-04-2016 do godz. 1015.w pok. nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem „Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.

 

VII.     Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

·         Helena Nowak

·         Ewa Dziedzic

·         Tomasz Michalski

tel. 17 86-70-134, 17 86-70-135, 17 86-70-139

e-mail: ug.swilcza@intertele.pl

 

VIII.     Załączniki

·         Formularz do sporządzenia oferty

·         Mapa rejonu opracowania

Formularz oferty



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2016-04-21 13:17:10


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech