http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=377890&rok=2014-11-18
________________________________________________________________________
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328626 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu na spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na pokrycie deficytu budżetu Gminy w kwocie 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu na: 1) spłatę zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 453 233,20 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt trzy tysiące dwieście trzydzieści trzy złote i dwadzieścia groszy), 2) pokrycie deficytu budżetu Gminy w kwocie 1 046 766,80 zł (słownie: jeden milion czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt sześć złotych i osiemdziesiąt groszy), w tym: a) Budowa sieci kanalizacyjnej w Bziance i Świlczy oraz sieci wodociągowej w Świlczy w kwocie 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), b) Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Zespole Szkół w Świlczy w kwocie 546 766,80 zł (pięćset czterdzieści sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt sześć złotych i osiemdziesiąt groszy) Łączna kwota kredytów: 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr LVII/454/2014 Rady Gminy Świlcza z dnia 29 września 2014 roku. Kredyt może zostać uruchomiony w kilku transzach. Przewidywany termin wypłaty transz kredytu: od 14 listopada 2014 roku do 30 grudnia 2014 roku Zamawiający zastrzega sobie prawo wypłaty transz kredytu w innym terminie oraz zmniejszenie kwoty zaciągnięcia kredytu. Spłata rat kapitału: 30.06.2015 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2016 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2017 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2018 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2019 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2020 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2021 r. - 2 000,00 PLN 30.06.2022 r. - 100 000,00 PLN 15.12.2022 r. - 100 000,00 PLN 30.06.2023 r. - 100 000,00 PLN 15.12.2023 r. - 100 000,00 PLN 30.06.2024 r. - 100 000,00 PLN 15.12.2024 r. - 100 000,00 PLN 30.06.2025 r. - 100 000,00 PLN 15.12.2025 r. - 100 000,00 PLN 30.06.2026 r. - 343 000,00 PLN 15.12.2026 r. - 343 000,00 PLN Spłata rat do 15 grudnia 2026 roku Zamawiający zastrzega sobie prawo do spłaty kredytu w terminach innych niż przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wysokości spłaty kredytu w poszczególnych latach w przypadku nie uzyskania wskaźnika spłaty z art. 243 ustawy o finansach publicznych uzależnionego od planowanego budżetu na kolejne lata budżetowe. Wysokość i termin spłaty kredytu - raty kredytu mogą być zmienione w drodze aneksu do umowy, bez dodatkowych opłat i prowizji, na pisemny wniosek Zamawiającego złożony wraz z odpowiednim uzasadnieniem na 14 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Rata kapitałowa, której termin spłaty został przesunięty, wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na zasadach określonych w umowie kredytu. Zamawiający dopuszcza możliwość uzyskania zgody przez Bank po złożeniu wniosku o zmianę harmonogramu spłat. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki będą naliczane do dnia spłaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Głogowie Małopolskim, ul. Rynek 23, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 591000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 710219,26
-
Oferta z najniższą ceną: 710219,26 / Oferta z najwyższą ceną: 710219,26
-
Waluta: PLN.