sprawa: RGP.7013.1.2017 Świlcza, dn. 10.01.2017 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670133 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: usługi
Transport materiałów drogowych w roku 2017
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.
Oferty można składać na dowolną ilość części.
Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.
Część nr 1
Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:
a) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
b) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.
Zakres:
Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).
Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.
Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać ładowność samochodu oraz cenę za:
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 1a,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 1b;
Część nr 2
Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:
a) wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t
z urządzeniem do załadunku HDS,
b) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
c) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.
Zakres:
Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach. Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.
W ofercie należy podać cenę za:
► 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c.
Obowiązkiem wykonawcy jest posiadanie zezwolenia do wykonywania usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 23 (na II piętrze).
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 roku
8. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
8.1 wypełniony i podpisany formularz ofertowy, w którym należy podać cenę jednostkową netto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę jednostkową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzami ofertowymi. Cena ma zawierać tylko koszty związane z transportem, koszty wynajmu sprzętu (w zależności od rodzaju usługi), bez cen materiałów drogowych:
1) dla części nr 1, tj. Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:
a) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
b) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,
należy podać ładowność samochodu i cenę za:
► 1 tonokilometr,
► 1 godzinę wynajmu samochodu,
zgodnie z załącznikiem nr 1a do siwz;
2) dla części nr 2, tj. Transport samochodem samowyładowczym
o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:
a) wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,
b) wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,
c) wynajem samochodu do transportu mas ziemnych przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,
należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1b do siwz, tj. cenę za:
► 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a
► 1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,
► 1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c.
8.2 wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do siwz,
8.3 aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
8.4 pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 8.3.
9. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10.1. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena 100%.
10.2. Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:
najniższa cena jednostkowa brutto
----------------------------------------------------- x waga kryterium = ……… pkt
cena jednostkowa brutto badanej oferty
Część nr I – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T
Ø cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,
Ø cena jednostkowa brutto z 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 50%;
Część nr II – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10 T
z urządzeniem do załadunku HDS
Ø cena jednostkowa brutto za 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, waga kryterium 25 %,
Ø cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,
Ø cena jednostkowa brutto za 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 25%;
10.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Dla każdej części Zamawiający będzie oddzielnie oceniał i porównywał oferty.
Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 18 stycznia 2017 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter)
w dniu 18 stycznia 2017 roku o godz. 10.15.
12. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przy zachowaniu następujących przesłanek:
1) zostaną zlecone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego,
2) zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług,
3) zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług,
4) zamówienia te będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
5) zamówienia te nie mogą łącznie przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.
13. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic