Ogłoszone na: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=2194&rok=2013-01-02 ________________________________________________________________________
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 467472 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8560338, 017 8670145, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie termosów z żywnością do: 1) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach, 2) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bratkowicach, 3) Szkoły Podstawowej w Mrowli, 4) Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej, 5) Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej, 6) Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce, i odwożeniu pustych termosów z w/w placówek do Przedszkola w Bratkowicach i Zespołu Szkół w Trzcianie na rok 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dowożenie termosów z żywnością do: 1) Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach, 2) Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bratkowicach (objęta dowozem tylko w okresie 2.01.2013 do 30.06.2013 r.), 3) Szkoły Podstawowej w Mrowli, 4) Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej, 5) Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej, 6) Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce, i odwożeniu pustych termosów z w/w placówek do Przedszkola w Bratkowicach i Zespołu Szkół w Trzcianie na rok 2013 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Odbiór termosów z żywnością ze stołówki Przedszkola w Bratkowicach do: Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bratkowicach, Szkoły Podstawowej w Mrowli, Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej w godz. 7.45 do 8.15, w tym: przeniesienie termosów ze stołówki w Przedszkolu w Bratkowicach, załadowanie termosów do samochodu, którym Wykonawca będzie rozwoził termosy. 2. Dowóz termosów do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Bratkowicach, Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bratkowicach, Szkoły Podstawowej w Mrowli oraz Zespołu Szkół w Rudnej Wielkiej najpóźniej do godz. 9.00 w tym: dowóz termosów, transport termosów od samochodu do stołówki. 3. Odbiór termosów z żywnością ze stołówki Zespołu Szkół w Trzcianie do: Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w godz. 9.00 do 9.15, w tym: przeniesienie termosów ze stołówki w Zespole Szkół w Trzcianie, załadowanie termosów do samochodu, którym Wykonawca będzie rozwoził termosy. 4. Dowóz termosów do Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej najpóźniej do godz. 9.45 oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce najpóźniej do godz. 10.15 w tym: dowóz termosów, transport termosów od samochodu do stołówki. 5. Uzyskanie w formie pisemnej potwierdzenia zawierającego datę i pieczęć szkoły oraz Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce od osoby odbierającej termosy z żywnością i przekazującej puste termosy z dnia poprzedniego. 6.Odbiór pustych termosów z dnia poprzedniego ze wszystkich szkół i Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce, w tym: odebranie termosów, ich transport ze stołówek poszczególnych szkół i Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce do samochodu, załadunek na samochód. 7. Dowóz pustych termosów z dnia poprzedniego ze Szkoły Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej i Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce do stołówki Zespołu Szkół w Trzcianie, w tym: rozładunek termosów, dostarczenie ich do stołówki w Zespole Szkół w Trzcianie najpóźniej do godz. 10.40 . 8. Dowóz pustych termosów z dnia poprzedniego ze szkół do stołówki Przedszkola w Bratkowicach, w tym rozładunek termosów, dostarczenie ich do stołówki w Przedszkolu w Bratkowicach, najpóźniej do godz. 11.00. 9. Wykonawca będzie dowoził termosy o pojemności od min. 10 litrów do max. 20 litrów po 2-3 termosy dziennie do każdej szkoły i ŚDS-u. Termosy są własnością poszczególnych szkół i ŚDS -u w Woliczce. 10. Termosy są opisane i szczelnie zamknięte, w nich będzie gorący obiad (zupa lub drugie danie). 11.Termin realizacji od 2 stycznia 2013 roku do 31 grudnia 2013 roku. Dowóz termosów odbywać się będzie codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dla szkół okresu wakacji i dni wolnych wskazanych przez daną szkołę, a dla Środowiskowego Domu Pomocy w Woliczce wyłączając okres dwutygodniowej przerwy, o której Wykonawca zostanie wcześniej poinformowany. Dowóz termosów nie będzie odbywał się w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Transportowe Józef Orzech, Bratkowice 536, 36-055 Bratkowice, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18624,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 19094,46
-
Oferta z najniższą ceną: 19094,46 / Oferta z najwyższą ceną: 19094,46
-
Waluta: PLN.
|