04-03-2019r.
godzina 11:17
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
RRG.271.13.2015
RRG.271.12.2015
GOPS.261.7.2015
SDS.271.1.2015
GOPS.261.5.2015
RRG.271.9.2015
RRG.271.7.2015
GOPS.261.2.2015
RRG.271.11.2015
RRG.271.10.2015
RRG.271.8.2015
RRG.271.6.2015
RRG.271.5.2015
RRG.271.4.2015
RRG.271.3.2015
RRG.271.1.2015
RRG.271.2.2015
GOPS.4408.1.2015
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2015 :: GOPS.4408.1.2015 :: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia



 
Ogłoszone na:
http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=95632&rok=2015-04-27
________________________________________________________________________

Świlcza: Organizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie zadania Aktywna integracja dla 5 osób, uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Świlcza realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, Priorytet VII, Działanie 7.1., Podziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 95632 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55442 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8560338, 017 8670145, faks 017 8670157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w zakresie zadania Aktywna integracja dla 5 osób, uczestników projektu Czas na aktywność w gminie Świlcza realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świlczy, Priorytet VII, Działanie 7.1., Podziałanie 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: Załącznik nr 1a do siwz - opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 1b do siwz - tabela z podziałem na części Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy. Postępowanie zostało podzielone na 2 części (modułów). Każdy moduł jest odrębną częścią zamówienia. Wykaz modułów zawiera załącznik nr 1b do siwz. Część nr 1: Moduł usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej; Część nr 2 - Moduł usług w zakresie aktywizacji edukacyjnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7, 85.12.00.00-6, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Czas na aktywność w gminie Świlcza jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez środki pomocy społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.07.01.01-18-068/08-07.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Moduł usług w zakresie aktywizacji społecznej i zawodowej. 1.Trening kompetencji i umiejętności społecznych, łącznie 5 osób; 2. Doradztwo zawodowe z treningiem nowoczesnych form poszukiwania pracy, łącznie 5 osób. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm: Lider konsorcjum: ALDEO Systemy Zarządzania Sp. z o.o. , ul. Czachowskiego 34, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
  • Partner konsorcjum: AKME Consulting Krzysztof Pikor, ul. Matejki 6, 35-064 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7692,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Moduł usług w zakresie aktywizacji edukacyjnej 1. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym, łącznie 2 osoby. 2. Kurs florystyczny I stopnia - aranżacja stołu i sal bankietowych, łącznie 3 osoby. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.12.00-7, 85.12.00.00-6, 55.30.00.00-3, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo EKSA Sp. z o.o., Al. Powstańców Warszawy 16, 35-329 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9213,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12400,00

  • Waluta: PLN.



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2015-04-27 09:21:37


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech