Znak sprawy: RGP.7011.2.2016 Świlcza, dn. 13-07-2016
Przetarg nieograniczony na zadanie o wartości do 30 tys. €
Kod CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn:
„Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.”
I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją obejmującego:
a) wykonanie inwentaryzacji budowlanej i konstrukcyjnej – spełniającej wymogi konserwatorskie z uwagi na obiekt zabytkowy.
b) przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów,
c) przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji.
d) uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich),
e) projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy:
- propozycje podziału powierzchni parteru z przeznaczeniem na cele opiekuńczo wychowawcze (przewidywane formy działalności Klub Integracji Społecznej w ramach działania 8.1, Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej działanie 8.4, Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości działanie 7.3 RPO WP 2014 – 2020.
- propozycje podziału powierzchni pietra (stropy o obciążeniu użytkowym jak dla bibliotek), prowadzona działalność jak na parterze,
- propozycję zagospodarowania poddasza
- lokalizacja kotłowni i innych pomieszczeń pomocniczych w parterowej przybudówce
- lokalizacja windy trzyprzystankowej (podnośnika dla osób niepełnosprawnych),
- lokalizacja klatek (ilość w zależności od potrzeb) schodowych umożliwiającą prawidłowa ewakuację z pomieszczeń.
f) przygotowanie wniosku do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji – planowane złożenie wniosku o dofinansowanie.
g) po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego, uzgodnienie robocze projektu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Rzeszowie
2. Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego:
a) przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji
b) wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji geotechnicznej inżynierskiej i ekspertyzy konstukcyjnej.
c) wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
d) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,
e) wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót,
f) opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich z podziałem na obiekty i branże.
g) pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.
3. Informacja na temat zakresu wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia lub kurateli.
II. Dodatkowe wymagania.
· projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml.
· dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),
· w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.
· Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,
· Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
· Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,
III. Termin realizacji zamówienia: do 28-02-2017r.
Jest to termin złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Pierwsza płatność za projekt wstępny (75% części) nastąpi po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego. Druga płatność (do 75% całości wartości umownej) nastąpi po wszczęciu postępowania przez Starostwo Powiatowe o wydanie pozwolenia na budowę, pozostałe 25% zostanie zapłacone po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę.
IV. Kryterium oceny ofert.
· cena 98 %
· termin płatności 2 %
Oferty oceniane będą według poniższych wzorów
Kryterium cena:
gdzie:
N_WART_OFERTY – najniższa całkowita wartość brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
BAD_WART_OFERTY - całkowita wartość brutto badanej oferty.
Kryterium termin płatności
Wykonawcy mogą zaoferować niżej wymienione terminy podlegające następującej punktacji:
· 30 dni od zgłoszenia faktury - 2 pkt.
· 21 dni od zgłoszenia faktury - 1 pkt.
· 14 dni od zgłoszenia faktury - 0 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę sumując punkty za oba kryteria.
Jeżeli dwie lub więcej ofert będą posiadały taką samą liczbę punktów po zsumowaniu zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną brutto za przedmiot zamówienia.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 22-07-2016 do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22-07-2016 do godz. 1030.w pok nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.
Ofertę należy złożyć w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego
„Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.
V. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
a) w sprawach merytorycznych
· Helena Nowak
· Tomasz Michalski
tel. 17 86-70-134, 17 86-70-139
b) w sprawach formalno prawnych
· Ewa Dziedzic
tel. 17 86-70-135.
c) e-mail ug.swilcza@pro.onet.pl
VI. Załączniki
· Formularz do sporządzenia oferty
· Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego RGP. 6733.1.2016 z dnia 18-03-2016r.
· Mapa rejonu opracowania – załącznik nr 1 do decyzji RGP. 6733.1.2016
______________________________
Formularz oferty
OFERTA
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego
„Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie, dostosowanie do pełnienia funkcji opiekuńczo wychowawczych, integracji społecznej w tym możliwości lokalizacji biblioteki gminnej, aktywności fizycznej, zdrowotnej i intelektualnej a także usług profilaktyczno leczniczych i rehabilitacyjnych, likwidacja barier architektonicznych wykonanie przyłączy wodno kanalizacyjnego, energetycznego i gazowego” na terenie części działki
o numerze ewidencyjnym 903/8 w Trzcianie gm. Świlcza.
I. Wykonawca:
Siedziba
Regon
NIP
Tel. fax
e-mail
II. Ja (my) niżej podpisany(i) składamy ofertę na opracowanie dokumentacji techniczno – prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa z możliwością nadbudowy części parterowej (rewitalizacja) zabytkowego budynku byłego spichlerza umiejscowionego na terenie Zespołu Pałacowo Parkowego w Trzcianie…”
w zakresie, terminie i warunkach określonych zapytaniu ofertowym za cenę
Lp. |
Zakres |
Cena brutto [zł] |
1 |
Zakres pkt.1 – Projekt wstępny
|
|
2 |
Zakres pkt.2 – Projekt budowlany i wykonawczy
|
|
|
Razem brutto |
|
III. Słownie brutto za całość:
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .
IV. Jednocześnie oświadczam(y), że wskazana wyżej cena brutto jest ostateczna oraz obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
V. Termin płatności.
Oferujemy następujący termin płatności - . . . . . . . dni.
(należy wybrać jedną z możliwości 30, 21 lub 14dni).
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
miejsce i data podpisy