sprawa: RGI.7013.9.2017 Świlcza, dn. 20.03.2017 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670135 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane
Remonty bieżące nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2017 roku
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 23 (na II piętrze).
5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniać będą następujące warunki, dotyczące:
Ø dysponowania osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
W/w osoba fizyczna musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.).
5.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia / nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach i oświadczeniach.
5.3. Wykonawca może polegać na wiedzy, doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
6.1 Należy złożyć następujące dokumenty:
1) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami,
powyższe należy sporządzić wg załącznika nr 3 do niniejszej siwz;
2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
powyższe należy sporządzić wg załącznika nr 2 do niniejszej siwz;
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3).
6.2. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów.
Dokumenty są składane w formie oryginału (oświadczenia, pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Termin wykonania zamówienia: do 31 maja 2017 r.
10. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.
12. Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
1) zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności:
a) gdy zajdzie potrzeba wykonania robót tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania;
2) zamówienia uzupełniające:
a) będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania,
b) będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
c) nie przekroczą 40% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego,
d) będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 30 marca 2017 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter)
w dniu 30 marca 2017 roku o godz. 10.15.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic