Ogłoszone na: http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=280089&rok=2013-12-23 ________________________________________________________________________
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 478088 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą urbanistyczną na terenie Gminy Świlcza w roku 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą urbanistyczną na terenie Gminy Świlcza w roku 2014 w następującym zakresie: 1) Wykonawca sporządzał będzie projekty decyzji wraz z analizą urbanistyczną w terminie 14 dni od daty przekazania kompletnego wniosku o ustalenie warunków zabudowy lub ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego protokołem zdawczo - odbiorczym, 2) kompletne wnioski w ilości nie przekraczającej 10 sztuk Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy w odstępie tygodniowym, 3) w przypadku konieczności korekty projektu, w szczególności w wyniku uwag i opinii organów opiniujących wymienionych w przepisach ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Wykonawca wykona korektę projektu w terminie 7 dni od daty przekazania dokumentacji protokołem zdawczo - odbiorczym, 4) w przypadku odwołania od decyzji i skierowania jej przez organ odwoławczy do ponownego rozpatrzenia przez organ I instancji Wykonawca będzie uczestniczył w tym postępowaniu w ramach zapłaty za sporządzenie projektu pierwotnej decyzji. Przygotowanie projektu takiej decyzji nastąpi w terminie 7 dni od daty przekazania stosownej dokumentacji protokołem zdawczo - odbiorczym, 5) projekty decyzji wraz z analizą urbanistyczną muszą zawierać część tekstową i graficzną sporządzoną w czytelnej technice umożliwiającej wykonanie kopii. W cenie oferty należy ująć również przygotowanie załączników graficznych do decyzji i analizy, w przypadku załączników o wymiarach przekraczających format A-3, 6) załącznik graficzny do projektu decyzji i analizy Wykonawca sporządzi w ilości wymaganej przez Zamawiającego: uwzględniającej liczbę organów uzgadniających projekt decyzji oraz po jednym egzemplarzu dla inwestora i trzy egzemplarze do akt sprawy organu prowadzącego postępowanie w sprawie wydania decyzji, 7) w przypadku załączników graficznych o wymiarach przekraczających format A-3 Wykonawca dodatkowo przygotuje dla Zamawiającego załączniki graficzne w ilości odpowiadającej ilości stron biorących udział w poszczególnych postępowaniach, 8) Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt: a) analizy urbanistycznej w formie wydruku i w formie elektronicznej (płytka CD lub DVD): w formacie doc- załączniki tekstowe, w pliku rastrowym w formacie TIFF w układzie 2000 strefa 7 - załącznik graficzny, b) decyzji wraz z załącznikami w formie wydruku i w formie elektronicznej (płytka CD lub DVD): w formacie doc - załączniki tekstowe, w formie wektorowej w pliku Shapefile (SHP) w układzie 2000 strefa 7, w pliku rastrowym w formacie TIFF w układzie 2000 strefa 7 - załączniki graficzne. 9) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do sporządzanych projektów decyzji - przedmiotowy zapis nie dotyczy rozwiązań merytorycznych, 10) miejscem przekazania i odbioru prac jest siedziba Zamawiającego. Przekazywanie przygotowanych projektów - decyzji będzie odbywać się protokołem zdawczo - odbiorczym, 11) Zamawiający przyjmuje, że ilość opracowanych projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną w roku 2014 wyniesie około 220 sztuk oraz około 40 sztuk - projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą urbanistyczną. Jest to ilość szacunkowa.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Urbanistyczne Robert Jaworski, ul. Dobra 8/10 m. 49, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 56924,40
-
Oferta z najniższą ceną: 55000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64944,00
-
Waluta: PLN.
|