04-03-2019r.
godzina 13:32
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
RGI.271.37.2017
ORP.2612.3.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.4.2017
ŚDS.060.50.2017
RGI.7021.4.2017
RRG.042.14.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.26.2017
RGI.7021.30.2017
RGP-KG.042.2.2016.3
RGP.7013.1.2.2017
RGP.7013.29.1.2017
RPG.7011.2.2016
RRG.7013.21.2017_2
RGP.042.11.2017
RGI.272.4.2017
RGP.7013.25.1.2017
RGP.7021.10.2017
RGP.7013.10.2017
RRG.7013.21.2017
RRG.7011.2.2017
SO.4464.1.2017
RGI.7011.2.2017
RGI.7013.15.2017
RGI.7021.15.2017
RGI.7021.14.2017
RGP.6232.01.2017
RGP.7013.13.2017
RGI.7013.11.2017
Rozeznanie cenowe
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
RGP.2151.15.2017
RGP.7011.11.2017
RGP.7021.1.2017
RGP.7013.9.2017
RGI.7011.13.2017
RGP.7011.12.2017
RGI.7013.9.2017
RGP.2151.13.2017
RGP.2151.12.2017
RGP.2151.8.2017
RGP.7011.5.2017
SO.5315.9.2017
RGP.7013.6.2017
RGP.2151.5.2017
RGP.7013.4.2017
RGP.2151.4.2017
RGP.7013.3.2017
RGP.7013.1.2017
RRG.042.17.2011
RGP-ED.7021.1.2017
RGP.7013.2.2017
RGP.7013.1.2017
ORP.2612.2.2017
RGP.7013.2.2017
ORP.2612.1.2017
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327396 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2017 (<) :: RGI.7013.11.2017 :: Rozeznanie cenowe



RGI.7013.11.2017: Usługa - Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa budynku pawilonu sportowego na potrzeby utworzenia środowiskowej świetlicy socjoterapeutycznej w Świlczy
 
Do pobrania:
 

 

Znak sprawy RGI.7013.11.2017                                            Świlcza 5.05.2017r

 

 

ROZEZNANIE CENOWE

 

Zamawiający: Gmina Świlcza

36-072 Świlcza 168

tel. 17-86-70-100, faks 17-86-70-157

www.swilcza.i-gmina.pl www.swilcza.com.pl

e-mail: ug.swilcza@intertele.pl

 

zaprasza do złożenia oferty na:

 

Nadzór inwestorski na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa budynku pawilonu sportowego na potrzeby utworzenia środowiskowej świetlicy socjoterapeutycznej w Świlczy w zakresie specjalności:

 

1)      konstrukcyjno – budowlanej,

2)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

3)      instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych

 

       I.  Zakres rzeczowy zamówienia:

a)      sprawdzenie dokumentacji projektowo – wykonawczej,

b)     wnioskowanie o przeprowadzenie zmian w dokumentacji w razie stwierdzenia wad, niedokładności czy konieczności zmiany przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych lub materiałów,

c)     wprowadzenie poprawek do dokumentacji w uzgodnieniu z nadzorem autorskim,

d)    przyjęcie po odbiorze końcowym od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy i przekazanie Zamawiającemu,

e)      kontrola wykonania robót przez Wykonawcę,

f)      zawiadamianie organów nadzoru budowanego za pośrednictwem Zamawiającego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, stwierdzonych podczas realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa i ochrony środowiska, a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych,

g)      nadzorowanie robót budowlanych pod katem przepisów BHP i PIP,

h) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót w tym robót zanikających,

i)    sprawdzanie atestów, świadectw jakości, wyników badań określonych w dokumentacji technicznej, certyfikatów zgodności z normą lub aprobata, dotyczących wbudowanych materiałów i wyrobów,

j)       kontrola stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów, wyrobów, sprzętu, miejsc poboru,

k)      bieżąca kontrola jakości, ilości i wartości wykonywanych robót budowlanych przez sprawdzenie kosztorysu ofertowego,

l)        uczestniczenie w przeprowadzanych przez wykonawcę robót budowlanych próbach, testach, badaniach, obmiarach i odbiorach technicznych,

m)    stwierdzenie aktualnego stanu robót w razie przerw w pracach budowlanych oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót budowlanych,

n)      poświadczenie udokumentowanych obmiarów i odbiorów robot zanikających i ulegających zakryciu,

o)      sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru robót,

p)      stwierdzenie wykonania robót,

q)      uczestniczenie w czynnościach odbioru obiektu i przekazania do użytku.

 

    II.            Opis sposobu obliczenia ceny: Cena brutto obliczona jako % wartości netto nadzorowanych robót według kosztorysu ofertowego Wykonawcy.

Przy czym wartość netto poszczególnych robót wg kosztorysu ofertowego wynosi:

1.      roboty branży budowlanej –  200 600 zł

2.      roboty branży sanitarnej       72 000 zł

3.      roboty branży elektrycznej    55 000 zł

Cena podana w formularzu ofertowym stanowi całkowite wynagrodzenie pieniężne Wykonawcy i obejmuje wszystkie koszty wykonania przedmiotu umowy.

 

  1. Kryteria oceny ofert – najniższa cena.
     
  2. Termin wykonania zamówienia:  do 15.09.2017 r.

     V.            Miejsce i termin składania ofert:

  • Oferty należy składać w terminie do dnia: 12.05. 2017 r.
  • Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Świlczy.

  VI.            Warunki udziału:

Ofertę mogą złożyć podmioty dysponujące osobą zdolną do wykonania Zlecenia.

 

  1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
  • formularz ofertowy
  • kopie uprawnień osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru
  • kopię zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu zawodowego dla osoby która będzie pełnić nadzór potwierdzające jej przynależność do Izby. 
  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:  Helena Nowak
     
  2. Sposób przygotowania ofert: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Wzór oferty stanowi Załącznik nr 1.


Informację wytworzył(a): Helena Nowak
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2017-05-05 15:07:47


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech