sprawa: ORP.2612.2.2017 Świlcza, dn. 10.01.2017 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670137 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: dostawa
Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych
do Urzędu Gminy Świlcza w 2017 roku
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze).
5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 roku
8. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2) szczegółowe wyliczenie ceny – podanie ceny jednostkowej netto, wartości pozycji netto, stawkę podatku VAT w %, podatek VAT w złotych, wartość pozycji brutto, wartość zamówienia brutto za całość, według załączonej tabeli - załącznik nr 1a do SIWZ,
3) wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4).
9. Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena 100%.
11. Możliwe zmiany w umowie:
1) zmiany ilościowe w zakresie kompetencji Zamawiającego do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa w specyfikacji (jednakże nie więcej niż 30% wskazanych ilości), bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę,
2) zmiana wysokości ustawowej stawki podatku VAT, w takim przypadku odpowiednio ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto.
12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 18 stycznia 2017 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 18 stycznia 2017 roku o godz. 10.45.
13. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic