sprawa: RRG.7013.8.2015 Świlcza, dn. 17.08.2015 r.
1. Zamawiający: Gmina Świlcza
województwo podkarpackie
36-072 Świlcza 168
telefon (17) 8670100, 8670135 faks (17) 8670157
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.
3. Przedmiot zamówienia: dostawa
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod: 35.11.00.00-8 Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
Kod: 42.41.53.20-7 Wyposażenie pojazdów ratowniczych
4. Nazwa: Doposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Mrowli
Zakres przedmiot zamówienia przedstawia poniższa tabela:
Lp. |
Nazwa |
Ilość |
1. |
Agregat prądotwórczy trójfazowy dla Straży Pożarnej |
1 szt. |
2. |
Maszt oświetleniowy 3x500 W |
1 szt. |
3 |
Latarka ze źródłem światła LED C4 lub inna równoważna |
1 szt. |
4 |
Latarka ze źródłem światła 4AA LED EX-ATEX lub inna równoważna |
5 szt. |
5 |
Prądownica PW 52 lub inna równoważna |
2 szt. |
6 |
Wąż pożarniczy W 52 lub inny równoważny |
6 szt. |
7 |
Wąż pożarniczy W 75 lub inny równoważny |
6 szt. |
8 |
Kurtka „SZTORMIAK” (szwy podklejane) |
6 szt. |
9 |
Polar odblaskowy 360 |
6 szt. |
10 |
Buty gumowe z wkładką niepalną |
6 szt. |
11 |
Rękawice bojowe strażackie typu FIRE-MAX |
6 szt. |
12 |
Uchwyt do mocowania latarek PROPOLYMER na hełmie CALISIA |
5 szt. |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
W/w wyposażenie musi spełniać wymagania techniczno - użytkowe określone
w załączniku do rozporządzeniu MSWiA w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia,
a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. nr. 143 z 2007 r. poz. 1002). Spełnienie wymagań techniczno – użytkowych wyposażenia powinno być potwierdzone stosownymi dokumentami.
5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 23 (na II piętrze).
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 04 października 2015 roku
9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Pełnomocnictwo w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1).
3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do siwz.
4) Wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do siwz.
10. Wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zasady wniesienia wadium i jego zwrotu określa siwz.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena 100%
12. Możliwe zmiany w umowie:
1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana wystąpieniem przynajmniej jednego z poniższych czynników:
a) trudnościami w nabyciu wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obydwu Stron umowy;
b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu;
c) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust.1 jest:
1) złożenie „Wniosku o zmianę umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy” (zwanego dalej „Wnioskiem”) przez stronę inicjującą zamianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian,
2) zaakceptowanie „Wniosku” przez Zamawiającego (w przypadku, gdy „Wniosek” składa Wykonawca);
3) decyzja Zamawiającego o zaakceptowaniu lub odrzuceniu „Wniosku” jest ostateczna
i nie podlega dalszym negocjacjom;
4) „Wniosek” złożony przez Zamawiającego, jeżeli spełnia warunki określone w ust. 1 zostaje przyjęty bez możliwości sprzeciwu ze strony Wykonawcy.
13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 25 sierpnia 2015 roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter)
w dniu 25 sierpnia 2015 roku o godz. 10.30.
14. Termin związania ofertą:
Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
Wójt Gminy Świlcza
mgr inż. Adam Dziedzic