RGP.271.19.2016: Dostawa - Doposażenie pracowni ICT i przyrodniczej Zespołu Szkół w Świlczy w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół w Świlczy poprzez budowę sali gimnastycznej oraz zakup doposażenia pracowni ICT..
Świlcza: Doposażenie pracowni ICT i przyrodniczej Zespołu Szkół w Świlczy w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół w Świlczy poprzez budowę sali gimnastycznej oraz zakup doposażenia pracowni ICT i przyrodniczej”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA-
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Projekt pn. Poprawa jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół w Świlczy poprzez budowę nowej sali gimnastycznej oraz zakup doposażenia pracowni ICT i przyrodniczej – nr RPPK.06.04.03-18-0071/15 jest współfinansowany z RPO WP na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania: 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania: 6.4.3 Szkolnictwo ogólne.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak Numer ogłoszenia: 312164-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, krajowy numer identyfikacyjny 69058214000000, ul. Świlcza 168, 36072 Świlcza, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 178 670 157, e-mail przetargi@swilcza.com.pl Adres strony internetowej (URL): www.swilcza.i-gmina.pl
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie pracowni ICT i przyrodniczej Zespołu Szkół w Świlczy w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół w Świlczy poprzez budowę sali gimnastycznej oraz zakup doposażenia pracowni ICT i przyrodniczej”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RGP.271.19.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Doposażenie pracowni ICT i przyrodniczej Zespołu Szkół w Świlczy w ramach projektu pn.: „Poprawa jakości oferty edukacyjnej w Zespole Szkół w Świlczy poprzez budowę sali gimnastycznej oraz zakup doposażenia pracowni ICT i przyrodniczej” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część nr 1 - Wyposażenie pracowni przyrodniczej; Część nr 2 - Wyposażenie ICT. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa siwz.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162110-9 Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 48520000-9, 30236000-2, 48900000-7, 38652100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wyposażenie pracowni przyrodniczej
Postępowanie/część zostało unieważnione nie Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT16833.18 WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert1 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie Fabryka Pomocy Naukowych Sp. z o.o., magd@fpnnysa.com.pl, ul. Słowiańska 7, 48-300, Nysa, kraj/woj. opolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: PL Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14759,23 Oferta z najniższą ceną/kosztem 14759,23 > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14759,23 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wyposażenie ICT
Postępowanie/część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w dniu 22 września 2016 r. Termin składania i otwarcia ofert został wyznaczony na dzień 30 września 2016 r. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, w wysokości 77 935,19 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert złożono dwie oferty (Wykonawcy: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna oraz P.P.U.H. „BIURO-MAT” Sp. z o.o.). Oferta z najniższą ceną, tj. oferta Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Spółka Jawna podlega odrzuceniu. Natomiast oferta Wykonawcy P.P.U.H. „BIURO-MAT” Sp. z o.o. z ceną brutto 110 649,68 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Wobec braku możliwości zwiększenia kwoty do ceny oferty z najniższą ceną (niepodlegającej odrzuceniu), Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania. Uzasadnienie prawne: Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.), zgodnie z którym to przepisem Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT63361.94 WalutaPLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert2 w tym Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie , , , , , kraj/woj. Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa: Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy Oferta z najniższą ceną/kosztem > Oferta z najwyższą ceną/kosztem Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.