04-03-2019r.
godzina 11:16
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
RGP.271.28.2016
SDS.060.56.16
RGP.7021.10.2016
RGP.7013.1.2016
RGP-KG.042.19.2016-3
RGP-KG.042.19.2016-2
RGP-KG.042.19.2016-1
RGP.7013.28.2016
RGP.7011.16.2016
RGP.7013.26.2016
RGP.7013.25.2016
RGP.7013.1.2016
RGP.K.G.042.16.2016
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.24.2016
RGP.7013.21.2016
RRG.7013.3.2016
RGP.7011.2.2016
RGP.7011.6.2016
RGP.7013.20.2016
RGP.7013.18.2016
SO.4462.1.2016
RGP.7011.13.2016
RGP.7013.15.2016
RGP.7013.13.2016
RGPrgm.271.10.2016
RGP.7013.12.2016
RGP.ED.7021.9.2016
RGP.7021.4.2016
RPG.7011.2.2016
RGP.7011.8.2016
GP.7011.4.2016
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.4.2016.TM.4
RGP.7021.4.2016.TM.2
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.10.2.2016
RGP.7011.10.1.2016
RRG.042.1.2016
RGP.7013.4.2016
RGP.271.4.2016
RGP.7011.8.2016
RGP.ED.7021.2016
RRG.7011.9.2016
RGP-HN 7021.1.2016
SO.5315.25.2016
GK.7012.1.2016
RRG.042.17.2011
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.1.2016
GP.1622.1.2016
Zaproszenie do składania ofert
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2016 (<) :: GP.1622.1.2016 :: Zaproszenie do składania ofert



GP.1622.1.2016: Dostawa artykułów sanitarnych do Urzędu Gminy w Świlczy w 2016 roku
 
 
Do pobrania:
 
1. Zaproszenie do składania ofert
 

Znak sprawy: GP.1622.1.2016                                                               Świlcza, dn. 13.01.2016 r.

 

Zaproszenie do składania ofert

 

Gmina Świlcza zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie rozeznania cenowego na:

Dostawę artykułów sanitarnych do Urzędu Gminy w Świlczy w 2016 roku

I.  Opis przedmiotu zamówienia:

Kod CPV: 44411000-4

Wyroby sanitarne

    1.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. zestawienie artykułów sanitarnych i ich ilości  zawiera poniższa tabela:

Lp.

Opis przedmiotu zamówienia

Jednostka miary

Ilość

1

Ręczniki papierowe Z białe,
1 opakowanie min. 200 listków

opakowanie

500

2

Papier toaletowy biały dwuwarstwowy 9,5cm x 9,5 cm gram. 2 x 18 gr/m130 mb

rolka

500

3

Worki na śmieci 120l mocne, w rolkach,
1 rolka min. 25 szt.

rolka

40

4

Worki na śmieci 60l mocne, w rolkach,
1 rolka min. 10 szt.

rolka

100

5

Worki na śmieci 20l mocne, w rolkach,
1 rolka min. 50 szt.

rolka

20

6

Mydło zapachowe w płynie, karnister min. 5 l

karnister

10

7

Płyn do mycia szyb, karnister min. 5l

karnister

5

8

Płyn do mycia naczyń typu Ludwik lub inny równoważny, karnister min. 5l

karnister

2

9

Płyn typu Domestos lub inny równoważny, karnister min. 5 l

karnister

12

10

Płyn do mycia płytek typu Ajax, karnister min. 5l

karnister

20

11

Proszek typu Ajax lub inny równoważny 1 kg

kg

20

12

Rękawiczki jednorazowe latex M,
w opakowaniu min. 100 szt.

opakowanie

4

13

Ścierki do wycierania kurzu Tetra (pielucha)

szt.

60

14

Krem BHP do rąk min 250 ml
(cena jednostkowa za sztukę min. 250 ml)

szt.

12

15

Zmywak kuchenny Maxi

szt.

12

16

Druciak spiralny Maxi

szt.

24

17

Mopy XL (bez trzonu) typu RAVI PREMIUM lub inne równoważne

szt.

20

18

Rękawice Wampirki M

para

12

19

Odkamieniacz, karnister min.  5l

karnister

8

20

Worki  110-120l, grubość folii 32 mikrony – czarne na odpady zmieszane

szt.

1000

21

Worki  110-120l, grubość folii 32 mikrony – żółte na odpady z tworzyw sztucznych

szt.

500

22

Worki  110-120l, grubość folii 32 mikrony – niebieskie na odpady papierowe i makulaturę

szt.

500

Wszystkie zamówione artykuły muszą być fabrycznie nowe, wszelkie nazwy własne   zamówionych materiałów należy traktować jako przykładowe.

Podana w tabeli pojemność, wielkość opakowań jest konieczna do porównania ofert co do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane
w większych lub mniejszych opakowaniach, o dowolnej pojemności.

    2.  Do obowiązków Wykonawcy należy:

1)    dostarczanie artykułów sanitarnych sukcesywnie według potrzeb Urzędu Gminy, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, w terminie do 3 dni od daty zgłoszenia zamówienia przez Urząd Gminy. Zgłoszenie odbywać się będzie faxem, drogą elektroniczną, telefonicznie,

2)    dostarczanie artykułów sanitarnych do budynku Urzędu Gminy w Świlczy, adres: 36-072 Świlcza 168, gmina Świlcza, województwo podkarpackie, do pokoju nr 24 na II piętrze,
w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni wolnych od pracy,
w godzinach od 8.00 do 15.00,

3)    przedłożenie każdorazowo wykazu dostarczonych artykułów sanitarnych z podaniem ilości, nazwy artykułów,

4)     przekazanie zamówionych artykułów i ich wykazu pracownikowi Urzędu Gminy w Świlczy,

5)    uzyskanie od pracownika Urzędu Gminy w Świlczy potwierdzenia dostarczenia materiałów z podaniem daty, ilości, nazwy dostarczonych artykułów (protokół odbioru),

6)     zapewnienie transportu, dowozu artykułów, wyładunku artykułów, ich dostarczenia do pokoju nr 24 na II piętrze Urzędu Gminy, budynek bez windy.

7)     zapewnienie odpowiedniego transportu, zapewnienie opakowań zbiorczych dla artykułów chroniących przed uszkodzeniem, zniszczeniem, deszczem itp.

Zamawiający nie przyjmuje artykułów nie zamówionych, zniszczonych, uszkodzonych, oraz nie nadających się do użytku zgodnie z przeznaczeniem

II.  Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2016 roku

III.  Kryterium oceny ofert będzie cena (100%)

IV.  Przygotowanie oferty:

a)      ofertę należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie) na załączonym Formularzu Oferty w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza: 36-072 Świlcza 168 – pok.  nr 22 - sekretariat na II piętrze, do dnia 21 stycznia 2016 r. do godz. 10:00

b)      opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem:Oferta na dostawę artykułów sanitarnych do Urzędu Gminy w Świlczy w 2016 roku”

Znak sprawy: GP.1622.1.2016                                                             

V.  Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą jest: Lesław Antosz, tel. 17 8670160.

 

 

________________________

 

W załączeniu:

  - Formularz do sporządzenia oferty,

  - Projekt umowy.

 



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2016-01-13 15:24:13


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech