Og³oszone na: http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=80621&rok=2016-06-10 ________________________________________________________________________
Og³oszenie nr 129624-2016 z dnia 2016-05-20 r. Og³oszenie o zamówieniu - ¦wilcza Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a nastêpnie wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z przebudow± pawilonu sportowego w ¦wilczy, zlokalizowanego na dzia³ce nr ewid. 4030/2 i dostosowanie go do potrzeb placówki wsparcia dziennego... Termin sk³adania ofert: 2016-06-06
Og³oszenie dotyczy: Og³oszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym og³oszeniu: 129624 - 2016 data 20.05.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Gmina ¦wilcza, ¦wilcza 168, 36-072 ¦wilcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, fax. 017 8670157.
SEKCJA II: ZMIANY W OG£OSZENIU
II.1) Tekst, który nale¿y zmieniæ:
- Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: IV.3).
- W og³oszeniu jest: ZMIANA UMOWY przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian Mo¿liwe zmiany w umowie: 1. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza siê wprowadzenie zmian w nastêpuj±cym zakresie: a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny kosztem i staraniem Wykonawcy, zawieraj±cy opis proponowanych zmian, rysunki i wycenê kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego, b) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych nieprzewidzianych w umowie, Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania, c) w przypadku, gdy okre¶lone w ppkt b) zmiany powoduj± wzrost kosztów wykonania robót, traktuje siê je jako zamówienie dodatkowe i Zamawiaj±cy z³o¿y (po przeanalizowaniu mo¿liwo¶ci finansowych) dodatkowe zamówienie na ich wykonanie, w trybie wynikaj±cym z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, d) w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy ani Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. e) konieczno¶æ realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych wynikaj±cych ze zmiany obowi±zuj±cego prawa b±d¼ decyzji organów nadzorczo - kontrolnych; f) zmiana (na skutek koniecznej zmiany b³êdnej dokumentacji) w zakresie robót, technologii, materia³ach; g) zmian technologicznych - niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub narzêdzi wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub pojawienie siê na rynku urz±dzeñ nowej generacji; h) zmniejszenie zakresu zamówienia nie wynikaj±ca z winy wykonawcy. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, b) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, c) aktualizacja rozwi±zañ projektowych z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów a tak¿e zmian wynikaj±cych z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczno¶ci, których wprowadzenie bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego, d) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, f) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, g) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Opó¼nienia, o których mowa wy¿ej musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W/w przypadkach strony ustalaj± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi tych opó¼nieñ. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych powy¿ej okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania takich zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 3. Termin zakoñczenia umowy mo¿e równie¿ ulec zmianie (skrócenie b±d¼ wyd³u¿enie) w zale¿no¶ci od terminu podpisania umowy o dofinansowanie i wynikaj±cego z niego terminu zakoñczenia umowy. 4. Mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków pozwalaj±cych na krótsz± realizacjê zadania. 5. Zmiana terminu p³atno¶ci: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiaj±cego z przyczyn od niego niezale¿nych. 6. Zmiana wynagrodzenia: podstaw± obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 1 stanowi zmieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, oraz w kolejno¶ci: - kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego, - kosztorys opracowany na podstawie danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, cen jednostkowych pracy sprzêtu i materia³ów zaproponowane przez wykonawcê, ale nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych..
- W og³oszeniu powinno byæ: ZMIANA UMOWY przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian Mo¿liwe zmiany w umowie: 1. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza siê wprowadzenie zmian w nastêpuj±cym zakresie: a) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mog± byæ dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza siê je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwi±zanie jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocze¶nie nie spowoduje zwiêkszenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny kosztem i staraniem Wykonawcy, zawieraj±cy opis proponowanych zmian, rysunki i wycenê kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego, b) w przypadku, gdy z punktu widzenia Zamawiaj±cego zachodzi potrzeba zmiany zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych nieprzewidzianych w umowie, Zamawiaj±cy sporz±dza protokó³ konieczno¶ci, a nastêpnie dostarcza dokumentacjê projektow± na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania, c) w przypadku, gdy okre¶lone w ppkt b) zmiany powoduj± wzrost kosztów wykonania robót, traktuje siê je jako zamówienie dodatkowe i Zamawiaj±cy z³o¿y (po przeanalizowaniu mo¿liwo¶ci finansowych) dodatkowe zamówienie na ich wykonanie, w trybie wynikaj±cym z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, d) w przypadku wyst±pienia innych okoliczno¶ci nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy ani Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy a zrealizowanie za³o¿onego pierwotnie celu umowy by³oby bez tych zmian niemo¿liwe lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. e) konieczno¶æ realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych wynikaj±cych ze zmiany obowi±zuj±cego prawa b±d¼ decyzji organów nadzorczo - kontrolnych; f) zmiana (na skutek koniecznej zmiany b³êdnej dokumentacji) w zakresie robót, technologii, materia³ach; g) zmian technologicznych - niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub narzêdzi wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia lub pojawienie siê na rynku urz±dzeñ nowej generacji; h) zmniejszenie zakresu zamówienia nie wynikaj±ca z winy wykonawcy. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie Terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: a) opó¼nieñ z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, b) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, c) aktualizacja rozwi±zañ projektowych z uwagi na zmianê obowi±zuj±cych przepisów a tak¿e zmian wynikaj±cych z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczno¶ci, których wprowadzenie bêdzie korzystne dla Zamawiaj±cego, d) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, e) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu Umowy, f) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechanie przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, które nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, g) wyst±pienia Si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Opó¼nienia, o których mowa wy¿ej musz± byæ odnotowane w dzienniku budowy oraz udokumentowane stosownymi protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy oraz zaakceptowane przez Zamawiaj±cego. W/w przypadkach strony ustalaj± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi tych opó¼nieñ. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych powy¿ej okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania takich zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 3. Termin zakoñczenia umowy mo¿e równie¿ ulec zmianie (skrócenie b±d¼ wyd³u¿enie) w zale¿no¶ci od terminu podpisania umowy o dofinansowanie i wynikaj±cego z niego terminu zakoñczenia umowy.Skrócenie b±d¼ wyd³u¿enie terminu zakoñczenia umowy wymaga ka¿dorazowo zgody Wykonawcy, wyra¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej. 4. Mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków pozwalaj±cych na krótsz± realizacjê zadania.Skrócenie terminu realizacji zamówienia wymaga ka¿dorazowo zgody Wykonawcy, wyra¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej. 5. Zmiana terminu p³atno¶ci: w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiaj±cego z przyczyn od niego niezale¿nych. Wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci, o którym mowa powy¿ej, wymaga ka¿dorazowo zgody Wykonawcy, wyra¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie pisemnej. 6. Zmiana wynagrodzenia: podstaw± obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 1 stanowi zmieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne, oraz w kolejno¶ci: - kosztorys opracowany na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego, - kosztorys opracowany na podstawie danych wyj¶ciowych do kosztorysowania przyjêtych do sporz±dzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy, cen jednostkowych pracy sprzêtu i materia³ów zaproponowane przez wykonawcê, ale nie wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny SEKOCENBUD dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych..
- Miejsce, w którym znajduje siê zmieniany tekst: IV.4.16).
- W og³oszeniu jest: 1. Przewidywane jest podjêcie starañ o uzyskanie dofinansowania ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VI. Spójno¶æ Przestrzenna i Spo³eczna, Dzia³anie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy spo³ecznej, Poddzia³anie 6.2.2 Infrastruktura pomocy spo³ecznej. 2. Termin realizacji przedmiotu umowy: zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, w tym: 1) I etap tj. opracowanie kompletnego projektu budowlanego - wykonawczego wraz z wymaganymi pozwoleniami, zg³oszeniami, zatwierdzeniami, opiniami i uzgodnieniami do z³o¿enia wniosku o wydanie pozwolenia na budowê i przekazanie go Zamawiaj±cemu na podstawie protoko³u zdawczo - odbiorczego - do dnia 22 lipca 2016 roku, 2) II etap: wykonanie robót budowlanych na podstawie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowê - do dnia 31 sierpnia 2017 roku. Uwaga!!! - Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e w przypadku nie otrzymania dofinansowania nast±pi rezygnacja z wykonania II etapu. - Wykonawca przyst±pi do wykonywania robót budowlanych po otrzymaniu od Zamawiaj±cego w formie pisemnej informacji o mo¿liwo¶ci rozpoczêcia robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu. - W terminie do 2 tygodni od uprawomocnienia siê decyzji o pozwoleniu na budowê Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy potwierdzaj±cy wyliczenie ceny ofertowej brutto. W sytuacji gdy Zamawiaj±cy nie otrzyma dofinansowania na utworzenie ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy odst±pi siê od wymogu dostarczenia kosztorysu ofertowego. 3. Wykonawca przedk³ada jako za³±cznik do oferty opis wszystkich robót zgodny z wymogami programu funkcjonalno - u¿ytkowego oraz wstêpny harmonogram robót. Informacje do oferty s± przedk³adane w formie opisów, obliczeñ, rysunków, schematów. 4. O wyborze oferty Zamawiaj±cy powiadomi niezw³ocznie Wykonawców, którzy ubiegali siê o udzielenie zamówienia oraz zamie¶ci informacjê na stronie internetowej zamawiaj±cego i tablicy og³oszeñ. 5. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana bêdzie uchyla³ siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany jest do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach okre¶lonych w zapisach SIWZ. 7. Je¿eli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 8. Umowa bêdzie podpisywana w siedzibie Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym ustaleniu dok³adnego terminu. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± z³o¿y u Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie, tj. ceny rycza³towej brutto..
- W og³oszeniu powinno byæ: 1. Przewidywane jest podjêcie starañ o uzyskanie dofinansowania ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, O¶ priorytetowa VI. Spójno¶æ Przestrzenna i Spo³eczna, Dzia³anie 6.2 Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy spo³ecznej, Poddzia³anie 6.2.2 Infrastruktura pomocy spo³ecznej. 2. Termin realizacji przedmiotu umowy: zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowo - finansowym, w tym: 1) I etap tj. opracowanie kompletnego projektu budowlanego - wykonawczego wraz z wymaganymi pozwoleniami, zg³oszeniami, zatwierdzeniami, opiniami i uzgodnieniami umo¿liwiaj±cymi prowadzenie robót i przekazanie go Zamawiaj±cemu na podstawie protoko³u zdawczo - odbiorczego - w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy, 2) II etap: rozpoczêcie robót budowlanych - w terminie do 1 tygodnia od dnia otrzymania od Zamawiaj±cego, z³o¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie, informacji o otrzymaniu dofinansowania na utworzenie ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy. Termin zakoñczenia robót budowlanych: do 31.08.2017 r. Uwaga!!! - Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e w przypadku nie otrzymania dofinansowania nast±pi rezygnacja z wykonania II etapu. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy potwierdzaj±cy wyliczenie ceny ofertowej brutto w terminie do 1 tygodnia od otrzymania od Zamawiaj±cego, z³o¿onej pod rygorem niewa¿no¶ci na pi¶mie, informacji o otrzymaniu dofinansowania na utworzenie ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy. W sytuacji gdy Zamawiaj±cy nie otrzyma dofinansowania na utworzenie ¦rodowiskowej ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w ¦wilczy odst±pi siê od wymogu dostarczenia kosztorysu ofertowego. 3. Uwaga: Wykonawca nie jest zobowi±zany do przed³o¿enia wraz z ofert± dokumentów o których mowa w pkt 3.3.1 Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego , tj. opisu wszystkich robót zgodnych z wymogami programu Funkcjonalno - U¿ytkowego oraz wstêpnego harmonogramu robót (w tym równie¿ opisów, obliczeñ, rysunków i schematów). W przypadku z³o¿enia tych dokumentów przez Oferentów bêd± one traktowane wy³±cznie jako dokumenty o charakterze informacyjnym; 4. O wyborze oferty Zamawiaj±cy powiadomi niezw³ocznie Wykonawców, którzy ubiegali siê o udzielenie zamówienia oraz zamie¶ci informacjê na stronie internetowej zamawiaj±cego i tablicy og³oszeñ. 5. Je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana bêdzie uchyla³ siê od zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany jest do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym na warunkach okre¶lonych w zapisach SIWZ. 7. Je¿eli oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiaj±cy za¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 8. Umowa bêdzie podpisywana w siedzibie Zamawiaj±cego po wcze¶niejszym ustaleniu dok³adnego terminu. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± z³o¿y u Zamawiaj±cego przed podpisaniem umowy dowód wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie, tj. ceny rycza³towej brutto..
II.2) Tekst, który nale¿y dodaæ:
- Miejsce, w którym nale¿y dodaæ tekst: II.1.5).
- Tekst, który nale¿y dodaæ w og³oszeniu: Przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych udzielonych w trybie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2013 poz. 907 z pó¼n. zm. ). 2. Zamówienia uzupe³niaj±ce bêd± udzielane po wyst±pieniu nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) gdy zajdzie potrzeba wykonania robót tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postêpowania; 3. Zamówienia uzupe³niaj±ce: 1) bêd± udzielane temu samemu wykonawcy, z którym bêdzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postêpowania, 2) bêd± udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 3) nie przekrocz± 50% warto¶ci zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) bêd± polega³y na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
|