GOPS/261/5/2010 Roboty budowlane na zadaniu pn: Roboty budowlane na zadaniu pn: Remont kuchni w Zespole Szkół w Trzcianie - etap II, jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr GOPS/261/1/2010 z dnia 20 października 2010 roku.
Świlcza: Roboty budowlane na zadaniu pn: Remont kuchni w Zespole Szkół w Trzcianie - etap II, jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr GOPS/261/1/2010 z dnia 20 października 2010 roku. Numer ogłoszenia: 423170 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8560338, 017 8670145, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na zadaniu pn: Remont kuchni w Zespole Szkół w Trzcianie - etap II, jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr GOPS/261/1/2010 z dnia 20 października 2010 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane na zadaniu pn: Remont kuchni w Zespole Szkół w Trzcianie - etap II, jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr GOPS/261/1/2010 z dnia 20 października 2010 roku, w tym: 1) ścianki działowe + tynki, 2) obudowy wentylacji mechanicznej i pionów wod-kan płytami gipsowo - kartonowymi, 3) nowe drzwi i przeszklenie okna, 4) schody do piwnic, 5) reperacje bruzd po instalacji i regulacja włazu studzienki, 6) przebudowa ścianki w magazynie jaj, 7) wymiana 3 szt. pionów, 8) wymiana grzejników, 9) instalacja wod-kan - piwnica, 10) instalacja wod-kan - parter, 11) instalacje elektryczne (parter)..
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Firma Budowlano-Handlowa RAK Stanisław Rak, ul. Dębicka 107, 35-213 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37008,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45150,00
Oferta z najniższą ceną: 45150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45150,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zdecydował się na tryb z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 jako zamówienie uzupełniające nr 1 do zamówienia nr GOPS/261/1/2010 z dnia 20 października 2010 roku. Udzielenie zamówień uzupełniających było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr GOPS/261/1/2010. Zamówienie podstawowe zostało zlecone w trybie przetargu nieograniczonego. Obecne zamówienie jest udzielone w terminie nie przekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nr 1 nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie to jest zlecone temu samemu wykonawcy który wygrał przetarg nieograniczony nr GOPS/261/1/2010.