04-03-2019r.
godzina 12:24
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327394 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2011 i wcześniejsze (<) :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 14.03.2011 r.
RRG.271.10.2011 - Usługi: Transport materiałów drogowych wraz z usługami sprzętowymi

http://www.swilcza.com.pl/ug/przetargi/2011/2011.271.10_mat_drog/RRG.271.10.2011_ogl.pdf

__________________________________

 

RRG.271.10.2011                                                     Świlcza, dn. 14.03.2011 r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

 

1. Zamawiający:      Gmina Świlcza

województwo podkarpackie

36-072 Świlcza 168

telefon (17) 86 70 100, 86 70 133 faks (17) 86 70 157

 

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 4 pkt 8 Pzp)

 

3. Przedmiot zamówienia:  usługi

(o wartości nie przekraczającej 14 000,00 euro).

 

Transport materiałów drogowych wraz z usługami sprzętowymi

 

Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 (słownie: pięć) części.

Oferty można składać na dowolną ilość części.

Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

Część nr 1

Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T.

Zakres:

Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).

Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.

Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

 W ofercie należy podać ładowność samochodu wraz z ceną za 1 tonokilometr.

Część nr 2

Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t.
z urządzeniem do załadunku HDS.

Zakres:

Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza.

Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.

Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać cenę za:

    1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem,            25%

    1 m-g wynajmu samochodu solo i operatorem                          75 %

 

Część nr 3

Usługi minikoparką na gąsienicach gumowych.

Zakres:

Wykonywanie usług minikoparką na rzecz gminnej grupy remontowej (układanie chodników, przepusty itp.) we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza.

W ofercie należy podać cenę 1 m-g pracy wraz z operatorem.

Część nr 4 

Transport samochodem 6 os. ze skrzynią samowyładowczą o ład. 1.5 t.

Zakres:

Wykonywanie usług na rzecz gminnej grupy remontowej samochodem 6 osobowym ze skrzynią samowyładowczą o ładowności 1.5 t. (układanie chodników, przepusty itp.) we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza.  Dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%.

W ofercie należy podać cenę 1 m-g pracy wraz z operatorem.

Część nr 5 

Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T.

Zakres:

Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).

Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.

Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać cenę za 1 godzinę wynajmu samochodu.

4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

1)    Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 

a)    gdy zajdzie potrzeba wykonania usług tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania,

b)    gdy zamówienia uzupełniające będą realizowane na terenie Gminy Świlcza.

 

2)    Zamówienia uzupełniające:

a)    będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania

b)    będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

c)    nie przekroczą 50% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego,

d)    będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

5. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze). 

 

6.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

7.    Termin wykonania zamówienia: do 30.12.2011 r.

 

8.   Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt
a, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

b)    posiadania wiedzy i doświadczenia:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt b, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie),

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt c, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

d)    sytuacji ekonomicznej i finansowej:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt d, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie   o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia pełnomocnik).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

 

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (złożenie w ofercie oświadczenia w formie pisemnej podpisanego przez osobę/osoby do tego umocowane prawnie).

 

9.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

 

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:

               1.       oświadczenie  wykonawcy  o  spełnieniu  warunków  określonych  w załączniku
nr 2 SIWZ.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania żąda następujących dokumentów:

               2.       oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w załączniku nr 3  SIWZ.

               3.       aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o pkt  2 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
w stosunku do osób fizycznych oświadczenia wyżej w/w zakresie (załącznik nr 4 SIWZ);

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8. ppkt. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

-        nie otwarto  jego  likwidacji  ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.

            Dokument, o których mowa w pkt 8. ppkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

            Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania stosuje się odpowiednio.

W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

 

10.   Wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena 100%.

12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 23 marca 2011 r. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 23 marca  2011 r. o godz. 10.15.

 

13.       Termin związania ofertą: 

Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech