04-03-2019r.
godzina 12:22
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327394 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 28.07.2010 r.
PrzBr 3410/01/10 Dostawy: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach.


Bratkowice: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach.
Numer ogłoszenia: 227780 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Przedszkola Publicznego w Bartkowicach , Bratkowice 407a, 36-055 Bratkowice, woj. podkarpackie, tel. 017 8551434, faks 017 8551434.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Publicznego w Bratkowicach..

    II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających udzielonych w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 1) gdy zajdzie potrzeba dostarczenia produktów tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania, 2) gdy zamówienia uzupełniające będą realizowane dla Przedszkola Publicznego w Bratkowicach. Zamówienia uzupełniające: 1) będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania, 2) będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 3) nie przekroczą 20% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego, 4) będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

    II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.00-3, 15.85.10.00-8, 15.84.20.00-2, 15.32.00.00-7, 15.50.00.00-3, 15.55.10.00-5, 03.14.25.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.81.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.10.00.00-9, 01.12.10.00-1, 01.13.11.10-8, 15.61.33.00-1, 15.82.10.00-8, 15.24.00.00-2, 15.87.00.00-7, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa zamówień publicznych

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa zamówień publicznych

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek posiadania osob zdolnych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa zamówień publicznych

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa zamówień publicznych

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
      • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne w Bratkowicach, 36-055 Bratkowice 407 A..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Publiczne w Bratkowicach - sekretariat, 36-055 Bratkowice 407 A..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso drób i przetwory.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso drób i przetwory.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.10.00-5, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczywo.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mrożonki.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.21.10.00-0, 15.22.10.00-3, 15.33.11.70-9.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nabiał, jaja, mleko.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nabiał, jaja, mleko.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.55.10.00-5, 03.14.25.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Warzywa i owoce.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warzywa i owoce.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.13.10.00-4, 01.13.11.10-8.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Soki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soki.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.00.00-7.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różne.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.13.00-1, 15.40.00.00-2, 15.33.22.00-6, 15.60.00.00-4, 15.61.33.00-1, 15.61.33.10-4, 15.87.00.00-7, 15.82.10.00-8, 15.24.00.00-2, 15.13.13.10-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Słodycze.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słodycze.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Obiadowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obiadowe.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8, 15.89.42.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







    Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
    Informację dodał(a): Bogdan Dworak
    Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


    drukuj wersja do druku



    System wykonany przez firmę Javatech