ZP-3410/33/2010 Usługi: Udzielenie kredytów na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy), 2) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy), 3) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł (słownie: dwieście piętnaście tysięcy). Łączna kwota kredytów: 1 430 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta trzydzieści tysięcy).
Świlcza: Udzielenie kredytów na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł, 2) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł, 3) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł. Numer ogłoszenia: 260446 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza , Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytów na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł, 2) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł, 3) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytów na: 1) finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy), 2) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy), 3) finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł (słownie: dwieście piętnaście tysięcy). Łączna kwota kredytów: 1 430 000,00 zł (słownie: jeden milion czterysta trzydzieści tysięcy)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień tj. Wykonawca musi być bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania uprawnień jeżeli złoży dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń tj. 1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest bankiem działającym w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) 2) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania potencjału technicznego, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 na parterze..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 sekretariat na II piętrze..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w zakresie wydatków bieżących placówek oświatowych w kwocie 820 000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy), Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XLV/410/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 23 lipca 2010 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy. Przewidywany termin wypłaty transzy kredytu: do 30 września 2010 roku. Spłata rat do 30 czerwca 2016 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielenie kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Remont dróg gminnych w 2010 roku na terenie Gminy Świlcza w kwocie 395 000,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt pięć tysięcy). Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XLV/424/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 23 lipca 2010 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy. Przewidywany termin wypłaty transzy kredytu: do 30 września 2010 roku. Spłata rat do 15 grudnia 2015 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Udzielenie kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom w Gminie Świlcza poprzez zakup sprzętu ratowniczego w kwocie 215 000,00 zł (słownie: dwieście piętnaście tysięcy). Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu: Uchwała Nr XLV/425/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 23 lipca 2010 roku. Kredyt zostanie uruchomiony w jednej transzy. Przewidywany termin wypłaty transzy kredytu: do 30 września 2010 roku. Spłata rat do 15 grudnia 2015 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.