04-03-2019r.
godzina 12:24
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327394 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2011 i wcześniejsze (<) :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 08.04.2011 r.
Usługi (o wartości nie przekraczającej 14 000,00 euro). 1) sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 2/2010 w miejscowości Bratkowice zgodnie z uchwałą Rady Gminy Świlcza Nr XLVIII/450/2010 z dnia 28 października 2010 roku, 2) sporządzenie zmiany (Nr 2/2010) Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Świlcza zgodnie z uchwałą Rady Gminy Świlcza Nr XLVIII/449/2010 z dnia 28 października 2010 roku.
___________________________________________________________
 

RRG.271.11.2011                                                      Świlcza, dn. 08.04.2011 r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym

 

1. Zamawiający:      Gmina Świlcza

województwo podkarpackie

36-072 Świlcza 168

telefon (17) 86 70 100, 86 70 133 faks (17) 86 70 157

 

2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 4 pkt 8 Pzp)

 

3. Przedmiot zamówienia:  usługi

(o wartości nie przekraczającej 14 000,00 euro).

1)    sporządzenie projektu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 2/2010 w miejscowości Bratkowice zgodnie z uchwałą Rady Gminy Świlcza Nr XLVIII/450/2010 z dnia 28 października 2010 roku,

2)    sporządzenie zmiany (Nr 2/2010) Studium Uwarunkowań
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Świlcza zgodnie z uchwałą Rady Gminy Świlcza Nr XLVIII/449/2010 z dnia 28 października 2010 roku.

3.1.     Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1)      uchwała Nr XLVIII/450/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 28 października 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 2/2010 w miejscowości Bratkowice wraz z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,

2)      uchwała Nr XLVIII/449/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 28 października 2010 roku w sprawie przystąpienia do zmiany Nr 2/2010 Studium Uwarunkowań
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Świlcza wraz
z uzasadnieniem i załącznikiem graficznym,

3)      wyrys  ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Świlcza,

4)      wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Świlcza,

5)      analiza zasadności przystąpienia do sporządzenia w/w planu,

6)      informacja o stopniu zgodności przewidywanych rozwiązań planu
z ustaleniami studium,

7)      niezbędny zakres prac planistycznych koniecznych do określenia
w miejscowym  planie na terenie miejscowości Bratkowice.

3.2.        Do obowiązków wykonawcy należy:

1)    sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru wskazanego w  uchwale Nr XLVIII/450/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 28 października 2010 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Nr 2/2010
w miejscowości Bratkowice (pow. ok. 4 ha),

2)    sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Świlcza dla obszaru wskazanego w  uchwale
Nr XLVIII/449/2010 Rady Gminy Świlcza z dnia 28 października 2010 roku
w sprawie przystąpienia do zmiany (Nr 2/2010) Studium Uwarunkowań
i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Świlcza (pow. ok. 4 ha),

3)    opracowanie planu miejscowego oraz zmiany studium winno nastąpić
w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. nr 80, poz. 717 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. nr 164 poz 1587) i ustawą
z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa o ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227),

4)    tekst projektu mpzp/studium musi być przygotowany w formacie XML (zgodnie z wytycznymi Wojewody);

5)    załącznik graficzny:

a)    projekt mpzp/studium musi być przygotowany w formacie tiff przetransformowanym do układu PUWG 1992 oraz georeferencje pliku
w formacie *.tfw,

b)    przygotowanie warstw wektorowych wraz z atrybutami (pliki *.shp
w układzie PUWG 1992):

Ø  obszaru objętego projektem lub zmianą mpzp/studium – atrybut: nr uchwały uchwalającej, powierzchnia,

Ø  przeznaczeń terenów – atrybuty: nr terenu, symbol terenu, pełna nazwa przeznaczenia terenu, powierzchnia,

Ø  linii zabudowy – atrybut: typ linii zabudowy, powierzchnia,

Ø  stanowisk archeologicznych – atrybuty wg wytycznych od konserwatora zabytków, powierzchnia,

Ø  obszarów chronionych – atrybut: kategoria obszaru chronionego, pełna nazwa obszaru chronionego, powierzchnia;

6)    Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przygotowania projektów korespondencji, wykazów i innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się
w trakcie opracowania projektu planu miejscowego i przekazywania ich Zamawiającemu.

7)    Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu  i zmiany studium przez właściwe organy, w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia.

4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 (na parterze). 

 

5.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.

 

6.    Termin wykonania zamówienia: do 14 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

 

7.   Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 

7.1.     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt a, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

b)    posiadania wiedzy i doświadczenia:

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie), spełnią warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentuje należyte wykonanie w okresie  ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jedno opracowanie uchwalonego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub opracowanie jednej uchwalonej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 4 ha. - jeden uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur
i problematyki określonej w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym - obszar o powierzchni co najmniej 4 ha.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz usług, sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ – wykaz usług, oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).

c)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), spełnią warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że dysponują: osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu. Główny projektant planu musi posiadać doświadczenie w wykonaniu (samodzielnie lub w zespole) co najmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub opracowania jednej uchwalonej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz co najmniej jednego uchwalonego i obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sporządzonych według procedur i problematyki określonej w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - obszar o powierzchni co najmniej 4 ha. - zapewnienie udziału w pracach zespołu projektowego specjalistów innych dziedzin wymaganych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykaz co najmniej trzyosobowego zespołu (z wyłączeniem głównego projektanta) który będzie wykonywać zadania w zakresie:

a)     opracowania ekofizjograficznego,

b)     prognozy oddziaływania na środowisko,

c)    prognozy skutków finansowych uchwalenia planu.

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:

1)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację
o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony według propozycji stanowiącego Załącznik nr  5 do SIWZ – wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia,

2)    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.

d)    sytuacji ekonomicznej i finansowej:

w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w ppkt d, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się
o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć oświadczenie   o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich Wykonawców i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele Wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia pełnomocnik).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu na termin składania ofert, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia,
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (złożenie w ofercie oświadczenia w formie pisemnej podpisanego przez osobę/osoby do tego umocowane prawnie).

Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału
w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: „spełnia - nie spełnia”.
Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

W przypadku nie wykazania przez Wykonawców spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zostaną oni wykluczeni z postępowania,
z zastrzeżeniem - Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.

8.   Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu

8.1.     Należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów:

             1.  oświadczenie  wykonawcy  o  spełnieniu  warunków  określonych  w załączniku
nr 2 do niniejszej SIWZ,

             2.  wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy –
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ,

             3.  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ

             4.  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ,

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania żąda następujących dokumentów:

             5.  oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w załączniku nr 3 niniejszej SIWZ.

             6.  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o pkt  2 załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,  w stosunku do osób fizycznych oświadczenia wyżej w/w zakresie (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ);

8.2.     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8.1. ppkt. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:

-        nie otwarto  jego  likwidacji  ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.

8.3.                 Dokument, o których mowa w pkt 8.1. ppkt 6, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

8.4.                 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.  stosuje się odpowiednio.

8.5.     W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

 

9.           Wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:  cena 100%.

11.       Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 19 kwietnia 2011 r. do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter) w dniu 19 kwietnia  2011 r. o godz. 10.15.

 

12.    Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, oraz okolicznościach, po zaistnieniu których będą one udzielane, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

12.1.   Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających.

 

12.2.   Zamówienia uzupełniające będą udzielane po wystąpieniu następujących okoliczności: 

1)    gdy zajdzie potrzeba zwiększenia zakresu usługi tego samego rodzaju jak przedmiot niniejszego postępowania,

2)    gdy zamówienia uzupełniające będą dotyczyły nieruchomości położonych na terenie Gminy Świlcza,

3)    gdy zamówienia uzupełniające będą dotyczyły usług tego samego rodzaju jak w pkt 3 siwz.

 

12.3.   Zamówienia uzupełniające:

1)    będą udzielane temu samemu wykonawcy, z którym będzie zawarta umowa na wykonanie zamówienia niniejszego postępowania,

2)    będą udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,

3)    nie przekroczą 50% wartości zamówienia podstawowego udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego,

4)    będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

12.       Termin związania ofertą: 

Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

13.       Możliwe zmiany w umowie:

Możliwe zmiany w umowie:

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony.
    W szczególności Zamawiający dopuszcza:

a)    aktualizacje danych Wykonawcy poprzez: zmianę danych teleadresowych,

b)    zmianę terminów realizacji wykonania poszczególnych etapów i całości zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny Wykonawca musi udokumentować:

-        wystąpienia okoliczności, które zaistniały niezależnie od Wykonawcy bądź Zamawiającego (przykładowa okoliczność - siła wyższa),

c)    zmiany przepisów w zakresie planowania przestrzennego, która wystąpiła w trakcie obowiązywania umowy, mający znaczący wpływ na wzajemne prawa i obowiązki stron umowy,

d)     wydłużenia procedury formalno - prawnej opracowania zmiany studium
i sporządzenia mpzp o ewentualne rozstrzygnięcia spowodowane wniesieniem uwag dotyczących projektu zmiany stadium i sporządzenia mpzp.

 

 

 

                                                                                Wójt Gminy Świlcza

                                                                           dr  inż. Wojciech Wdowik

 





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech