04-03-2019r.
godzina 12:22
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
1. Ogłoszenia o zamówieniu
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3. Zaproszenie do składania ofert
4. Siwz
4a. Modyfikacje i wyjaśnienia siwz
5. Ogłoszenia o wyborze oferty
6. Ogłoszenia o unieważnieniu postępowania
7. Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
8. Kopie protestów
9. Rozstrzygnięcia protestów
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327394 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2011 i wcześniejsze :: 1. Ogłoszenia o zamówieniu


 

zamieszczono 23.09.2011 r.
RRG.271.25.2011 Usługi: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Świlcza

Świlcza: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Świlcza
Numer ogłoszenia: 304018 - 2011; data zamieszczenia: 23.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza , Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III szkół podstawowych w Gminie Świlcza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Świlcza w roku szkolnym 2011/12, dla których organem prowadzącym jest Gmina Świlcza. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych oraz rozwijających zainteresowania) w klasach I-III w 10-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Świlcza w roku szkolnym 2011/12. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zamówienie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, plastycznych, artystycznych, sportowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 43 (słownie: czterdzieści trzy) części. Oferty można składać na dowolną ilość części. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza. W ramach każdej grupy przewidziane jest przeprowadzenie 30 godzin lekcyjnych (1 godzina = 45 minutom x 30 tygodni). Usługi edukacyjne będą realizowane w niżej wymienionych szkołach w dniach i godzinach ustalonych z Dyrektorem Szkoły (odpowiednio do części). Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy Część nr I - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr I obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr II - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr II obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr III - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 2 w Bratkowicach - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr III obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr IV - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej nr 3 w Bratkowicach - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr IV obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr V - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Bziance - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr V obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr VI - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Dąbrowie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr VI obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr VII - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Mrowli - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr VII obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr VIII - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr VIII obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr IX - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Trzcianie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr IX obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr X - prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej w Świlczy - 3 grupy, łącznie 9 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr X obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Zajęcia dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu Część nr XI - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej - 1 grupa, łącznie 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XI obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XII - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach - 3 grupy, łącznie 18 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XII obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Część nr XIII - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 2 w Bratkowicach - 3 grupy, łącznie 18 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XIII obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Część nr XIV - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej nr 3 w Bratkowicach - 3 grupy, łącznie 18 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XIV obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Część nr XV - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Bziance - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XV obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XVI - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Dąbrowie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XVI obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XVII - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Mrowli - 3 grupy, łącznie 18 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XVII obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Część nr XVIII - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XVIII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XIX - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Trzcianie - 2 grupy, łącznie 16 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XIX obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XX - prowadzenie zajęć dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w Szkole Podstawowej w Świlczy - 3 grupy, łącznie 30 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XX obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Zajęcia dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych Część nr XXI - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXI obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXII - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach - 3 grupy, łącznie 18 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXII obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Część nr XXIII - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 2 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXIII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXIV - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej nr 3 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXIV obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXV - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Bziance - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXV obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXVI - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Dąbrowie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXVI obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXVII - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Mrowli - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXVII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXVIII - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXVIII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXIX - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Trzcianie - 2 grupy, łącznie 16 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXIX obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXX - prowadzenie zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej w Świlczy - 3 grupy, łącznie 30 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXX obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Zajęcia dla uczniów szczególnie uzdolnionych Część nr XXXI - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Błędowej Zgłobieńskiej - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXXI obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXXII - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXXII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXIII - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 2 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXXIII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXIV - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej nr 3 w Bratkowicach - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łącznie zamówienie dla części nr XXXIV obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXV - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Bziance - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXXV obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXXVI - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Dąbrowie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łączne zamówienie dla części nr XXXVI obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXVII - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Mrowli - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łączne zamówienie dla części nr XXXVII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXVIII - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej - 1 grupa, 6 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXXVIII obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXXIX - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Trzcianie - 2 grupy, łącznie 12 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łączne zamówienie dla części nr XXXIX obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Część nr XXXX - prowadzenie zajęć dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Szkole Podstawowej w Świlczy - 3 grupy, łącznie 30 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łączne zamówienie dla części nr XXXX obejmuje przeprowadzenie 90 godzin. Zajęcia dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej Część nr XXXXI - prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Bratkowicach - 1 grupa, 14 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXXXI obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Część nr XXXXII - prowadzenie zajęć dla uczniów z gimnastyki korekcyjnejw Szkole Podstawowej w Trzcianie - 2 grupy, łącznie 20 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Łączne zamówienie dla części nr XXXXII obejmuje przeprowadzenie 60 godzin. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne Część nr XXXXIII - prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych w Szkole Podstawowej w Rudnej Wielkiej - 1 grupa, 10 uczniów x 30 tygodni x 1 godzina. Zamówienie dla części nr XXXXIII obejmuje przeprowadzenie 30 godzin. Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie zawierana umowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 43.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże że dysponuje minimum jedną osobą (odpowiednio do części) posiadającą następujące kwalifikacje: 1) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym (dotyczy każdej części), 2) co najmniej stopień awansu nauczyciela kontraktowego (dotyczy części XI - XXXXII), 3) kwalifikacje do nauczania w klasach I - III szkoły podstawowej (dotyczy części XI - XXXX), 4) wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym w zakresie logopedii lub uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych: studia podyplomowe w zakresie logopedii lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych (dotyczy części I-X), 5) uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej: studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej lub kurs kwalifikacyjny dający uprawnienia do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej (dotyczy części XXXXI-XXXXII), 6) uprawnienia do prowadzenia zajęć socjoterpeutycznych i psychoedukacyjnych: ukończone studia wyższe na kierunku pedagogicznym i kurs kwalifikacyjny z terapii pedagogicznej lub studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki (dotyczy części XXXXIII). W/w osoby muszą posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu usług o charakterze jak przedmiot niniejszego zamówienia - odpowiednio do części. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, tj. 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (odpowiednio dla części); 2) złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 8 na parterze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świlcza, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 22 - sekretariat na II piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt będzie realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, Tytuł projektu: Mocne podstawy - lepszy start. Projekt indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Świlcza..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2012-02-23 14:30:31


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech