ZP-3410/30/10 Roboty budowlane:Wykonanie docieplenia budynku starej szkoły i budynku wejścia głównego z korytarzem w Zespole Szkół w Świlczy, w zakresie: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły c.d. i budynku wejścia głównego z korytarzem, 2) izolacja pionowa ścian zewnętrznych, 3) płyta odbojowa, 4) stolarka okienna i drzwiowa. jako zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr ZP 3410/15/10 z dnia 2 czerwca 2010 r.
Świlcza: Wykonanie docieplenia budynku starej szkoły i budynku wejścia głównego z korytarzem w Zespole Szkół w Świlczy, w zakresie: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły c.d. i budynku wejścia głównego z korytarzem, 2) izolacja pionowa ścian zewnętrznych, 3) płyta odbojowa, 4) stolarka okienna i drzwiowa. jako zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr ZP 3410/15/10 z dnia 2 czerwca 2010 r. Numer ogłoszenia: 272188 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świlcza, Świlcza 168, 36-072 Świlcza, woj. podkarpackie, tel. 017 8670100, 8670133, faks 017 8670157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia budynku starej szkoły i budynku wejścia głównego z korytarzem w Zespole Szkół w Świlczy, w zakresie: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły c.d. i budynku wejścia głównego z korytarzem, 2) izolacja pionowa ścian zewnętrznych, 3) płyta odbojowa, 4) stolarka okienna i drzwiowa. jako zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr ZP 3410/15/10 z dnia 2 czerwca 2010 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie docieplenia budynku starej szkoły i budynku wejścia głównego z korytarzem w Zespole Szkół w Świlczy, w zakresie: 1) docieplenie ścian zewnętrznych budynku starej szkoły c.d. i budynku wejścia głównego z korytarzem, 2) izolacja pionowa ścian zewnętrznych, 3) płyta odbojowa, 4) stolarka okienna i drzwiowa. jako zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr ZP 3410/15/10 z dnia 2 czerwca 2010 r..
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz, Zielonka 39A, 36-130 Raniżów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89890,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109678,00
Oferta z najniższą ceną: 109678,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109678,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający zdecydował się na tryb z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 jako zamówienie uzupełniające nr 1 do umowy nr ZP 3410/15/10 zawartej dnia 2.06.2010 roku. Udzielenie zamówień uzupełniających było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr ZP 3410/15/10. Zamówienie podstawowe zostało zlecone w trybie przetargu nieograniczonego. Obecne zamówienie jest udzielone w terminie nie przekraczającym 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nr 1 nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie to jest zlecone temu samemu wykonawcy, który wygrał przetarg nieograniczony nr ZP 3410/15/10.