04-03-2019r.
godzina 12:59
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
2018
2017
Plan zamówień Gmina Świlcza
Plan zamówień GOPS
RGI.271.36.2017
RGI.271.35.2017
RGI.271.34.2017
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Modyfikacja treści siwz nr 1
Modyfikacja treści siwz nr 2
Informacje podawane podczas sesji otwarcia ofert
Informacja o unieważnieniu postępowania
RGI.271.33.2017
GOPS.261.12.2017
RGI.271.32.2017
RGI.271.30.2017
RGI.271.31.2017
RGI.271.29.2017
RGI.271.27.2017
RGI.271.25.2017
RGI.271.28.2017
RGI.271.26.2017
RGI.271.24.2017
RGI.271.23.2017
RGI.271.22.2017
ZWiK 97/10/2017
GOPS.261.9.2017
RGI.271.13.2017
RGI.271.21.2017
GOPS.261.8.2017
RGI.271.20.2017
RGI.271.19.2017
RGI.271.18.2017
RGI.271.17.2017
RGI.271.16.2017
RGI.271.15.2017
RGI.271.14.2017
RGI.271.12.2017
RGI.271.11.2017
RGI.271.10.2017
RGI.271.8.2017
RGI.271.9.2017
ZWiK 31/03/2017
ZWiK 25/03/2017
RGI.271.6.2017
RGI.271.5.2017
RGP.271.4.2017
RGP.271.3.2017
RGP.271.1.2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011 i wcześniejsze
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327396 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia publiczne :: 2017 :: RGI.271.34.2017 :: Modyfikacja treści siwz nr 1



RGI.271.34.2017: Roboty budowlane - Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF – Budowa ciągów pieszo - rowerowych w Gminie Świlcza
 

1. Modyfikacja treści SIWZ nr 1

http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2017/RGI.271.34.2017/RGI.271.34.2017_mod_01.pdf

 

2. Poprawiona specyfikacja techniczna

http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2017/RGI.271.34.2017/RGI.271.34.2017_popr_spec_techn.pdf

 

3. Rysunek palisady

http://www.swilcza.com.pl/images/bip/przetargi/2017/RGI.271.34.2017/RGI.271.34.2017_rysunek_palisady.pdf

  

________________________________________

 

sprawa RGI.271.34.2017                                      Świlcza, dn. 21.12.2017 r.

                                                           

Modyfikacja treści siwz nr 1

 

Zamawiający: Gmina Świlcza

Dotyczy zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane, nazwa zadania:

Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF – Budowa ciągów pieszo - rowerowych w Gminie Świlcza

Postępowanie zostało ogłoszone w dniu 11 grudnia 2017 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 631158-N-2017, w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej Zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl.

Planowany termin składania ofert: do 29 grudnia 2017 r. do godz. 10:00.

Działając na podstawie art. 38 ust. 2 oraz art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 1579 z późn. zm.) Gmina Świlcza wyjaśnia oraz zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

W dniach 18 i 19 grudnia 2017 r. do Zamawiającego wpłynęły prośby o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pytania z dnia 18.12.2017 r.

Pytanie nr 1:

Zwracamy się z prośbą o wprowadzenie limitu kar w § 12 w punktach 3) 4) 7), np. do wysokości 10% wynagrodzenia brutto

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na ustalenie górnej granicy kar umownych na poziomie 10% wynagrodzenia brutto.

Pytanie nr 2:

W opisie technicznym do projektu budowlanego Zamawiający wskazuje jednocześnie na dwie różne kategorie ruchu na ciągach pieszo-rowerowych, tj. KR1 oraz KR4. Prosimy o jednoznaczne określenie kategorii ruchu.

Odpowiedź:

Kategoria ruchu KR1.

Pytanie nr 3:

Czyją własnością stają się materiały z rozbiórki?

Odpowiedź:

Większość materiałów z rozbiórki będzie pochodziła z likwidacji istniejących zjazdów prywatnych w większości wykonanych przez właścicieli danych nieruchomości, więc w pierwszej kolejności, materiały z rozbiórki pozostaną u właścicieli, jeżeli taka będzie ich decyzja. Jeżeli decyzja właścicieli będzie odmowna, materiały z rozbiórki należy przewieźć we wskazane miejsca przez Zamawiającego, zlokalizowane w niedalekich odległościach od prowadzonych prac  i będzie dysponowany przez Zamawiającego.

Pytanie nr 4:

Dokumentacja projektowa wskazuje na konieczność wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11 S PMB 45, a załączona SST nr 05.03.05 A wskazuje na wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na zwykłym asfalcie. Prosimy o jednoznaczne wskazanie z jakiego rodzaju asfaltu należy wykonać mieszanki mineralno – asfaltowe. Jeżeli należy zastosować asfalt PMB 45, wówczas prosimy o korektę specyfikacji technicznych.

Odpowiedź:

Obowiązuje MMA z dokumentacji projektowej. W załączeniu poprawiona specyfikacja techniczna.

Pytania z dnia 19.12.2017 r.

Pytanie nr 1:

Prosimy o potwierdzenie, czy mieszanka mineralno-bitumiczna na warstwę ścieralną ma mieć uziarnienie 0/11 mm, tak jak w dokumentacji projektowej, a nie 0/8 mm, jak dopuszcza udostępniona przez Zamawiającego specyfikacja techniczna.

Odpowiedź:

Mieszanka mineralno – bitumiczna na warstwę ścieralną ma mieć uziarnienie 0/11mm tak jak w dokumentacji projektowej. Obowiązuje poprawiona specyfikacja techniczna jak do odpowiedzi nr 4 z dnia 18.12.2017 r.

Pytanie nr 2:

Zwracamy się z prośbą o udostępnienie rysunku szczegółowego palisady.

Odpowiedź:

Rysunek palisady w załączeniu.

Pytanie nr 3:

Zwracamy się z prośbą o udostępnienie pełnej dokumentacji geologicznej wraz z informacją na temat poziomu wód gruntowych.

Odpowiedź:

Dokumentacja geologiczna nie była opracowywana. W dokumentacji załączono dokumentację geotechniczną.

Pytanie nr 4:

Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie czy pozycje nr 7 oraz 11 kosztorysu „BRATKOWICE” nie dublują się? Jeżeli w pozycji nr 7 uwzględniono korytowanie, wówczas nie ma potrzeby wykonywania dodatkowego korytowania w pozycji nr 11. Analogicznie zapytujemy o pozycje nr 11 i 15 kosztorysu „ŚWILCZA” oraz pozycje nr 7 i 11 kosztorysu „RUDNA WIELKA”. Zwracamy się z prośbą o udostępnienie tabeli robót ziemnych.

Odpowiedź:

Należy wykonać pozycje nr 7 oraz 11 w kosztorysach. Pozycje się nie dublują. Dotyczą innego rodzaju robót.

Projektant nie dysponuje tabelami mas w formie tabelarycznej. Były liczone za pomocą programów, które nie eksportują danych.



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2017-12-21 09:50:34


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech