04-03-2019r.
godzina 13:29
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
RGI.271.37.2017
ORP.2612.3.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.4.2017
ŚDS.060.50.2017
RGI.7021.4.2017
RRG.042.14.2017
RGI.7021.4.2017
RGP.7021.26.2017
RGI.7021.30.2017
RGP-KG.042.2.2016.3
RGP.7013.1.2.2017
RGP.7013.29.1.2017
RPG.7011.2.2016
RRG.7013.21.2017_2
RGP.042.11.2017
RGI.272.4.2017
RGP.7013.25.1.2017
RGP.7021.10.2017
RGP.7013.10.2017
RRG.7013.21.2017
RRG.7011.2.2017
SO.4464.1.2017
RGI.7011.2.2017
RGI.7013.15.2017
RGI.7021.15.2017
RGI.7021.14.2017
RGP.6232.01.2017
RGP.7013.13.2017
RGI.7013.11.2017
RGP.2151.15.2017
RGP.7011.11.2017
RGP.7021.1.2017
RGP.7013.9.2017
RGI.7011.13.2017
RGP.7011.12.2017
RGI.7013.9.2017
RGP.2151.13.2017
RGP.2151.12.2017
RGP.2151.8.2017
RGP.7011.5.2017
SO.5315.9.2017
RGP.7013.6.2017
RGP.2151.5.2017
RGP.7013.4.2017
RGP.2151.4.2017
RGP.7013.3.2017
RGP.7013.1.2017
RRG.042.17.2011
RGP-ED.7021.1.2017
RGP.7013.2.2017
RGP.7013.1.2017
Ogłoszenie o zamówieniu
SIWZ
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
ORP.2612.2.2017
RGP.7013.2.2017
ORP.2612.1.2017
2016 (<)
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327396 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2017 (<) :: RGP.7013.1.2017 :: Ogłoszenie o zamówieniu



RGP.7013.1.2017: Usługi - Transport materiałów drogowych w roku 2017
 
1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
 
 

sprawa: RGP.7013.1.2017                                      Świlcza, dn. 10.01.2017 r. 

Ogłoszenie
o zamówieniu publicznym

 

1.   Zamawiający:        Gmina Świlcza

województwo podkarpackie

36-072 Świlcza 168

telefon (17) 8670100, 8670133 faks (17) 8670157

2.   Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Wartość zamówienia poniżej 30 000,00 euro, do zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) - podstawa art. 4 pkt 8.

3.   Przedmiot zamówienia:  usługi

Transport materiałów drogowych w roku 2017

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.

Oferty można składać na dowolną ilość części.

Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

Część nr 1

Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:

a)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

b)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:

Transport materiałów sypkich samochodem samowyładowczym o ładowności 18 t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±10%).

Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach.

Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać ładowność samochodu oraz cenę za:

    1 tonokilometr, przy rozliczania części 1a,

    1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 1b;

 

Część nr 2

Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:

a)    wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t
z urządzeniem do załadunku HDS,

b)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

c)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu.

Zakres:

Transport materiałów samochodem o ładowności 10t. (dopuszczalna odchyłka ładowności ±20%) z urządzeniem do załadunku HDS o udźwigu 1.50t. Transport, rozładunek we wskazanych miejscach na terenie Gminy Świlcza. Rozładunek jednego samochodu może odbywać się w kilku miejscach. Drogi, na których będą wykonywane usługi są o szerokości min. 3,00 m.

W ofercie należy podać cenę za:

    1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a

    1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,

    1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c.                       

Obowiązkiem wykonawcy jest posiadanie zezwolenia do wykonywania usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

4.   Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego www.swilcza.i-gmina.pl, oraz w Urzędzie Gminy w Świlczy, 36-072 Świlcza 168, pokój nr 23 (na II piętrze). 

5.    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

6.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

7.   Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 roku

8.   Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

8.1   wypełniony i podpisany formularz ofertowy, w którym należy podać cenę jednostkową netto, stawkę i wartość podatku VAT, cenę jednostkową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z formularzami ofertowymi. Cena ma zawierać tylko koszty związane z transportem, koszty wynajmu sprzętu (w zależności od rodzaju usługi), bez cen materiałów drogowych:

1)    dla części nr 1, tj. Usługi transportowe samochodem samowyładowczym o ładowności 18t:

a)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

b)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,

należy podać ładowność samochodu i cenę za:

   1 tonokilometr,

   1 godzinę wynajmu samochodu,

zgodnie z załącznikiem nr 1a do  siwz;

2)    dla części nr 2, tj. Transport samochodem samowyładowczym
o ładowności 10t. z urządzeniem do załadunku HDS:

a)    wynajem samochodu samowyładowczego o ładowności 10t z urządzeniem do załadunku HDS,

b)    wynajem samochodu do transportu kruszywa i innych materiałów – rozliczanie wynajmu samochodu za ładowny tonokilometr,

c)    wynajem samochodu do transportu mas ziemnych  przy robotach prowadzonych przez gminną grupę remontową – rozliczanie godzinowe wynajmu samochodu,

należy podać cenę zgodnie z formularzem ofertowym nr 1b do siwz, tj. cenę za:

   1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, przy rozliczaniu części 2a

   1 tonokilometr, przy rozliczania części 2b,

   1 godzinę wynajmu samochodu, przy rozliczania części 2c.    

8.2   wypełnione i podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do  siwz,

8.3   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

8.4   pełnomocnictwo w przypadku  podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt  8.3.

9.   Wadium:  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

10.1.      Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:             cena 100%. 

10.2.      Oferty będą oceniane według poniższego wzoru:

            najniższa cena jednostkowa brutto 

-----------------------------------------------------   x  waga kryterium   = ……… pkt

cena jednostkowa brutto badanej oferty  

Część nr I Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 18T

Ø  cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,

Ø  cena jednostkowa brutto z 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 50%;

Część nr II – Transport samochodem samowyładowczym o ładowności 10 T
z urządzeniem do załadunku HDS

Ø  cena jednostkowa brutto za 1 m-g wynajmu samochodu wraz z pracą HDS i operatorem, waga kryterium 25 %,

Ø  cena jednostkowa brutto za 1 tonokilometr, waga kryterium 50 %,

Ø  cena jednostkowa brutto za 1 godzinę wynajmu samochodu, waga kryterium 25%;

10.3.      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów. Dla każdej części Zamawiający będzie oddzielnie oceniał i porównywał oferty.

Dla każdej części zamówienia będzie oddzielnie wybierana oferta najkorzystniejsza.

11.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Świlczy w pok. nr 22 (sekretariat na II piętrze) do dnia 18 stycznia 2017 roku do godz. 10.00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Świlczy pok. nr 3 (sala posiedzeń – parter)
w dniu 18 stycznia 2017 roku o godz. 10.15.

12.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających przy zachowaniu następujących przesłanek:

1)    zostaną zlecone w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego,

2)    zostaną zlecone dotychczasowemu wykonawcy usług,

3)    zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług,

4)    zamówienia te będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,

5)    zamówienia te nie mogą łącznie przekroczyć 50 % wartości zamówienia podstawowego.

13.  Termin związania ofertą: 

Wykonawca zostaje związany ofertą 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

                                                                            Wójt Gminy Świlcza

                                                                                 mgr inż. Adam Dziedzic





drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech