04-03-2019r.
godzina 11:16
www.bip.gov.pl
 
Gmina - informacje
Prawo lokalne
Zamówienia publiczne
Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___
2018 (<)
2017 (<)
2016 (<)
RGP.271.28.2016
SDS.060.56.16
RGP.7021.10.2016
RGP.7013.1.2016
RGP-KG.042.19.2016-3
RGP-KG.042.19.2016-2
RGP-KG.042.19.2016-1
RGP.7013.28.2016
RGP.7011.16.2016
RGP.7013.26.2016
RGP.7013.25.2016
RGP.7013.1.2016
RGP.K.G.042.16.2016
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.24.2016
RGP.7013.21.2016
RRG.7013.3.2016
RGP.7011.2.2016
RGP.7011.6.2016
RGP.7013.20.2016
RGP.7013.18.2016
SO.4462.1.2016
RGP.7011.13.2016
RGP.7013.15.2016
RGP.7013.13.2016
RGPrgm.271.10.2016
RGP.7013.12.2016
RGP.ED.7021.9.2016
RGP.7021.4.2016
RPG.7011.2.2016
RGP.7011.8.2016
GP.7011.4.2016
RPG.7011.8.2016
RGP.7011.4.2016.TM.4
RGP.7021.4.2016.TM.2
RPG.7011.8.2016
Ogłoszenie
Modyfikacje i wyjaśnienia do siwz
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
RGP.7011.10.2.2016
RGP.7011.10.1.2016
RRG.042.1.2016
RGP.7013.4.2016
RGP.271.4.2016
RGP.7011.8.2016
RGP.ED.7021.2016
RRG.7011.9.2016
RGP-HN 7021.1.2016
SO.5315.25.2016
GK.7012.1.2016
RRG.042.17.2011
RGP.7013.2.2016
RGP.7013.1.2016
GP.1622.1.2016
2015 (<)
2014 (<)
2013 (<)
2012 (<)
2011 i wcześniejsze (<)
Inne przetargi
Zagospodarowanie przestrzenne
Konsultacje społeczne
Wybory i referenda
Konkursy na stanowiska
Statystyki strony
Proste
Graficzne
Rejestr zmian
Licznik odwiedzin
Witryna odwiedzona 327393 raz(y)


[Panel administracyjny]

Zamówienia / przetargi __do_30.000 euro___ :: 2016 (<) :: RPG.7011.8.2016 :: Ogłoszenie



RPG.7011.8.2016: Usługi - Opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn: Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3
 
1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym
 
 

Znak sprawy: RPG.7011.8.2016                 Świlcza, dn. 23-03-2016

 

Przetarg nieograniczony na zadanie o wartości do 30 tys. €

Kod CPV – 71221000-3 – usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

 

Gmina Świlcza zaprasza do złożenia oferty na opracowanie dokumentacji techniczno - prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn.:

 

„Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.

 

I.     Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.   Wykonanie projektu wstępnego z wizualizacją (materiały do decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego) obejmującego:

a)  przygotowanie materiałów (wniosków) do uzyskania technicznych warunków zasilania w energię elektryczną, gaz, wodę
i odprowadzenia ścieków oraz warunków wykonania zjazdów,

b)  przygotowanie mapy i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji

c)  uzyskanie umów cywilno- prawnych na korzystanie z działki na cele budowlane (w przypadku korzystania z działek osób trzecich),

d)  projekt wstępny –musi zawierać następujące elementy zagospodarowania:

-          boisko do piłki nożnej o wymiarach 105 * 68m z rezerwą terenu na wykonanie czterotorowej bieżni dookolnej i sześciotorowej prostej – oś podłużna boiska wschód - zachód,

-          budynek zaplecza szatniowego z częścią gospodarczą – w części południowej równolegle do boiska, pod zadaszeniem trybuny,

-          boisko treningowe 90 * 45m (min. 75 * 50m) o nawierzchni trawiastej usytuowane równolegle do boiska głównego po stronie północnej.

-          rezerwa terenu pod boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o wym. 20 * 40m

-          część rekreacyjno wypoczynkowa – północno wschodnia część terenu na której zlokalizowane będą siłownia terenowa plac zabaw dla dzieci z częścią wypoczynkowa dla opiekunów.

-          parkingi, dojazdy i dojścia do urządzeń. Parkingi zlokalizowane po południowej stronie drogi serwisowej – teren GDDKiA i po wschodniej stronie drogi serwisowej teren Gminy.

e)  przygotowanie wniosków do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji i decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

2.   Po zaakceptowaniu przez Gminę projektu wstępnego wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego:

a)  przygotowanie mapy do celów projektowych i innych niezbędnych opracowań geodezyjnych dla terenu obejmującego teren inwestycji
w tym operatu z wyłączenia gruntu z produkcji rolnej,

b)  wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań koniecznych do prawidłowego wykonania projektu budowlanego i uzyskania pozwolenia na budowę,

c)  wykonanie projektu budowlanego dla wszystkich branż zgodnie
z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,

d)  wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż,

e)  wykonanie specyfikacji ogólnych i szczegółowych wykonania i odbioru robót,

f)   opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich
z podziałem na obiekty i branże.

g)  pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym
z opracowanego projektu budowlanego i wykonawczego.

 

II.     Dodatkowe wymagania.

·         projekt należy sporządzić w 4 egzemplarzach, oraz w formie elektronicznej w formacie pdf kosztorys również w formie edytowalnej w formacie zuz, kst, xml.

·         dokumentacja projektowa musi być zgodna z przepisami prawa zamówień publicznych w zakresie wymogów opisu przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zachowania zasad konkurencji i niedyskryminacji (art. 29 i 30 ustawy PZP),

·         w przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień przekazania zamawiającemu przedmiotu umowy.

·         Wykonawca wykona przedmiot umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami,

·         Wykonawca zapewni wykonanie dokumentacji projektowej przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,

·         Wykonawca przedłoży aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego dla projektantów i sprawdzających,

 

III.     Termin realizacji zamówienia: do 30-09-2016r.

Jest to termin złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę. Pierwsza płatność za projekt wstępny (75% części) nastąpi po zatwierdzeniu projektu przez Zamawiającego. Druga płatność (do 75% całości wartości umownej) nastąpi po wszczęciu postępowania przez Starostwo Powiatowe o wydanie pozwolenia na budowę, pozostałe 25% zostanie zapłacone po uprawomocnieniu się pozwolenia na budowę.

 

IV.     Kryterium oceny ofert.

 

·         cena 100 %

 

V.     Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym formularzu
w siedzibie Urzędu Gminy Świlcza 36-072 Świlcza 168 pok. nr 22 sekretariat na II piętrze do dnia 18-04-2016 do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18-04-2016 do godz. 1015.w pok. nr 3 parter budynku Urzędu Gminy.

Ofertę należy złożyć w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem „Opracowanie projektu budowlanego
i wykonawczego „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.

 

VI.     Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

·         Helena Nowak

·         Ewa Dziedzic

·         Tomasz Michalski

tel. 17 86-70-134, 17 86-70-135, 17 86-70-139

 

VII.     Załączniki

·         Formularz do sporządzenia oferty

·         Mapa rejonu opracowania

Formularz oferty

____________________________________________________________ 


OFERTA

Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego
 „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”.

 

I.        Zamawiający:

Gmina Świlcza

36-072 Świlcza 168

 

II.        Wykonawca:

 

Siedziba

 

Regon

 

NIP

 

Tel. fax

 

e-mail

 

III.          Ja (my) niżej podpisany(i) składamy ofertę na opracowanie dokumentacji techniczno – prawnej związanej z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa stadionu sportowego w Rudnej Wielkiej na działce nr 177/3”
w zakresie, terminie i warunkach określonych zapytaniu ofertowym za cenę 

Lp.

Zakres

Cena brutto
[zł]

1

Zakres pkt.1 – Projekt wstępny

 

 

2

Zakres pkt.2 – Projekt budowlany i wykonawczy

 

 

 

Razem brutto

 

 

IV.        Słownie brutto za całość:

 

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .

 

V.         

Jednocześnie oświadczam(y), że wskazana wyżej cena brutto jest ostateczna oraz obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia

 

 

 

 

 

 

. . . . . . . . . . . . . . .                                                        . . . . . . . . . . . . . . .

miejsce i data                                                               podpisy



Informację wytworzył(a): Ewa Dziedzic
Informację dodał(a): Bogdan Dworak
Ostatnia modyfikacja: 2016-03-24 13:37:04


drukuj wersja do druku



System wykonany przez firmę Javatech